تئاتر

آشنایی با زیباترین شهرهای آلپی

رشته کوه آلپ آب و هوایی بی همتا و زیباییِ منحصر به فردی دارد که در هیچ جای دیگر دنیا مانندش را پیدا نخواهید کرد. هر چند تمام دهکده ها و شهرهای آلپی زیبا هستند، اما بعضی بیشتر خودنمایی می نمایند. در این راهنما برترین شهرهایی را که می توانید در این نواحی...

12 آذر 1401

علی گندابی بر روی صحنه تئاتر یزد رفت

نمایش علی گندابی روایتی از توضیح حال فردی است که وجودش با عشق به حسین علیه السلام جلا می گیرد.

31 شهریور 1401

مصطفی زاده بی ادعا بود

خبرنگاران در خراسان رضوی، حمیدرضا سهیلی، نویسنده: نوشتن برای سید، سخت است. خیلی سخت. اصلا در باورم نمی گنجید که روزی بخواهم برای او و در سوگ او قلم بزنم. ولی تقدیر چنین خواست و چنین کرد که من باشم و او نباشد و من بنویسم و او نخواند.

18 خرداد 1401

در شهرک های تازه جهش مسکن سینما ایجاد گردد

خبرنگاران/گیلان مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه در جریان جهش مسکن نیازمند ایجاد شهرک های دارای سینما و سالن نمایش و تالار و مرکز فرهنگی هستیم، یادآور شد: گفتمان فرهنگی دولت مبتنی بر عدالت محوری و تمرکززدایی بوده است.

25 فروردین 1401

شادی کرم رودی: در هرگز گاهی همواره فاصله کارگردان با بازیگر از بین رفت

تهران (پانا) - شادی کرم رودی معتقد است تجربه این مقدار از مولف بودن و تسلط کامل روی تمام فیلم را دوست داشته است و در حقیقت در فیلم کوتاه هرگز گاهی همواره با این کار، فاصله بین کارگردان و بازیگر را از بین برده است.

10 آذر 1400

سیروس همتی با هفت کوتوله و تمساح در میدان نشر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انتشارات کتاب نیستان؛ مجموعه هشت نمایشنامه کوتاه از سیروس همتی در 128 صفحه با اسم هفت کوتوله و تمساح به وسیله انتشارات کتاب نیستان به بازار نشر عرضه شد.

3 آبان 1400

معرفی جاهای دیدنی زاگرب؛ پایتخت کرواسی

زاگرب مرکز فرهنگی، علمی، مالی و حکومتی کرواسی، مقصد اول بسیاری از گردشگران است. میدان بان یلاچیچ یکی از جاذبه های گردشگری اصلی زاگرب است.

26 آذر 1399

آلبوم عکس و بیوگرافی کامل اشکان خطیبی

اشکان خطیبی متولد 19 مهر 1357 در سرآسیاب استان البرز، بازیگر، خواننده و مجری ایرانی است. تحصیلات اشکان خطیبی در مقطع کارشناسی تئاتر می باشد.

26 اردیبهشت 1399

فیلمبرداری فصل سوم سریال بچه مهندس ادامه دارد

بازیگر سریال شوق پرواز گفت: در فصل سوم سریال بچه مهندس نیز حضور دارم و تا به امروز چندین بار برای این سریال جلوی دوربین رفته ام، در حال حاضر فیلمبرداری فصل سوم بچه مهندس همچنان ادامه دارد و من منتظرم تا دوباره نوبت فیلمبرداری بخش های من برسد.

22 بهمن 1398