آخرین محموله واکسن خریداری شده به وسیله هلال احمر وارد شد

به گزارش وبلاگ ساعت، همتی با اشاره به این که هلال احمر به تعهدات خود در قبال اندازه واردات واکسن عمل کرد، از واردات بیش از 112 میلیون دُز واکسن به کشور اطلاع داد.

آخرین محموله واکسن خریداری شده به وسیله هلال احمر وارد شد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ ساعت، کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به این که آخرین محموله واکسن کرونای خریداری شده به وسیله جمعیت هلال احمر وارد کشور شد، گفت: از ابتدای امسال و پس از صدور مجوز از سوی وزارت بهداشت، کوشش های جمعیت هلال احمر در راستای واردات واکسن کرونا شروع شد و امروز با واردات 6 میلیون دُز واکسن، به اندازه تعهد داده شده، عمل کردیم.

وی اضافه کرد: در این مدت، جمعیت هلال احمر پیروز شد 112 میلیون و 390 هزار دُز واکسن وارد کشور کند که این امر جز با کوشش کارکنان و سازمان های تابعه جمعیت هلال احمر محقق نمی شد و به همین دلیل قدردان کوشش های تمامی پرسنل جمعیت هلال احمر و معاونین و مسئولین سازمانی هستیم.

همتی ادامه داد: تمامی این زحمات و کوشش ها با هدف برداشته شدن باری از روی دوش نظام جمهوری اسلامی ایران و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور تامین واکسن از منابع قابل اعتماد، صورت گرفت؛ خوشبختانه با عنایت به توفیقات الهی پیروز به عمل به تعهدات خود شده و تا حدود زیادی در کاهش آمار مرگ و میر ناشی از کرونا پیروز عمل کردیم.

وی اضافه کرد: واردات واکسن تنها قسمتی از اقدامات جمعیت هلال احمر در راستای مقابله با کرونا بود و در حرکتی بزرگ، کنترل مرز های کشور از اسفند سال 99 نیز به وسیله هلال احمر شروع شد و بالغ بر 750 هزار نفر از مسافرینی که قصد ورود به کشور را داشتند، مورد پایش قرار گرفتند.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به سایر اقدامات جمعیت هلال احمر توضیح داد: علاوه بر کنترل مرزها، در زمینه پایش اماکن، بستری و درمان بیماران کرونایی و تزریق واکسن نیز هلال احمر نقش آفرینی کرد و در بیش از 200 مرکز تزریق واکسن، نیرو های هلال احمر به کار گرفته شدند تا فرایند تزریق واکسن تسریع گردد و به یاری پروردگار پیروز شدیم در واکسیناسیون بیش از 40 درصد جمعیت کشور، همکاری کنیم.

همتی در انتها گفت: در 20 ماه گذشته که توفیق خدمت به مردم در عرصه هلال احمر را داشتم، رسانه ها و صداوسیما مخصوصا شبکه بین المللی خبر نیز همراه ما در تمامی لحظات، در سخت ترین سوانح و حوادث حضور داشتند و به خوبی کوشش های جمعیت هلال احمر را منعکس کردند که جا دارد از کوشش مجاهدانه این عزیزان نیز تشکر کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آخرین محموله واکسن خریداری شده به وسیله هلال احمر وارد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین محموله واکسن خریداری شده به وسیله هلال احمر وارد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید