آمازون مجبور به عقب نشینی از قوانین سختگیرانه اش شد

به گزارش وبلاگ ساعت به نقل از انگجت، همزمان با افزایش نگرانی ها درباره ایمنی، آمازون سختگیری بر فعالیت های کارگران را آسان تر نموده است.

آمازون مجبور به عقب نشینی از قوانین سختگیرانه اش شد

این خرده فروش اینترنتی به بلومبرگ بیان کرد از اقدام ممنوعیت موبایل های شخصی در انبارها عقب نشینی می نماید. در 17 دسامبر به کاربران گفته شده که آنها می توانند تا اطلاع ثانوی موبایل هایشان را در دسترس داشته باشند.

سال ها است که آمازون استفاده از موبایل در انبارهایش را ممنوع نموده اما با شیوع همه گیری کووید19 از شدت سختگیری در این مدت کاسته بود. اخیرا قرار شده بود این ممنوعیت در ژانویه 2022 از سر گرفته گردد.

هرچند آمازون درباره تصمیمش توضیحی نداده است، اما اقدام در حالی انجام می گردد که یک تندباد به انباری در ادواردزویل واقع در استان ایلینوی خسارت زیادی زده و به مرگ 6 کارگر منجر شد. از سوی دیگر موارد ابتلا به کووید19 نیز در حال افزایش است.

کارمندان انبارها خواستار دسترسی به موبایل هایشان هستند تا در مواقع اضطراری علاوه بر دریافت هشدارهای ایمنی بتوانند با بقیه در تماس باشند.

این درحالی است که طی رویدادی دیگر، یکی از توزیع نمایندگان آمازون راننده ای را تحت فشار قرار داده بود تا هنگام وقوع تندباد به تحویل محموله های پستی ادامه دهد.

شرکت ها می توانند به دلایل مختلف از جمله ارتقای ایمنی یا جلوگیری از نشت اطلاعات حساس به وسیله کارمندان، استفاده از موبایل را ممنوع نمایند. اما اکنون این شرایط در حال تغییر است زیرا موبایل ها به بخشی مهم از زندگی روزمره انسان ها تبدیل شده اند. از سوی دیگر ترکیبی از معروفیت بد آمازون در مورد حفظ ایمنی کارمندان در کنار رویدادهای اخیر سبب می گردد شرکت مذکور برای اجرای دوباره قانون ممنوعیت موبایل در سر کار با چالش روبرو گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آمازون مجبور به عقب نشینی از قوانین سختگیرانه اش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمازون مجبور به عقب نشینی از قوانین سختگیرانه اش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید