برترین کاورهای آیفون 15 پرو و پرو مکس؛ محافظان خاص پرچم داران اپل

به گزارش وبلاگ ساعت، آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس، دو تا از شگفت انگیزترین و جدیدترین محصولات اپل هستند که با ویژگی های بی نظیر و طراحی خیره کننده شان، بار دیگر پیروز به جلب توجه کاربران شده اند. اما این گوشی های با ارزش نیازمند حفاظت مناسبی هستند و افزایش قیمت این گوشی های هوشمند نسبت به نسل قبلی شان، اهمیت این موضوع را دوچندان نموده است. اگر به تازگی این گوشی های هوشمند پرچم دار را خریداری نموده اید و یا قصد خرید آن ها را دارید، خبرنگاران را در این مقاله همراهی کنید، چرا که قصد داریم به معرفی و آنالیز برترین کاورهای آیفون 15 پرو و پرو مکس از برندهای مختلف بپردازیم تا با توجه به سلیقه خود مناسب ترین گزینه را برای خریدتان از خبرنگاران در نظر بگیرید.

برترین کاورهای آیفون 15 پرو و پرو مکس؛ محافظان خاص پرچم داران اپل

برترین کاورهای آیفون 15 پرو

کاور اولد ولف مدل LENS04-15Pro

مدل های پرو سری آیفون 15 مجهز به سیستم دوربین برآمده هستند که طبیعتاً مراقبت از آن ها یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از کاربران به شمار می رود. اگر شما هم در پی یکی از برترین کاورهای آیفون 15 پرو هستید که از سیستم دوربین گوشی به طور ویژه محافظت کند، کاور اولد ولف مدل LENS04-15Pro گزینه فوق العاده مجذوب کنندهی برای شما در این زمینه به شمار می رود. این کاور محافظ از جنس پلاستیک TPE فراوری شده که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها از خود نشان می دهد و به لطف وزن 30 گرمی که دارد، افزایش وزن محسوسی به گوشی شما نخواهد داد. ساختار این کاور محافظ از نوع مات بوده که لکه های اثر انگشت را به هیچ عنوان نمایش نمی دهد و در عین حال نیز به طور یکپارچه از همه بخش های آن به خوبی محافظت می نماید.

کاور اولد ولف مدل LENS04-15Pro به شکلی طراحی شده که به خوبی بر روی دکمه پاور، دکمه های صدا و برجستگی ها این گوشی قرار گرفته و کاربران به راحتی می توانند از امکانات گوشی هوشمند خود استفاده نمایند. این محصول انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و خیلی ساده و آسان می توان گوشی را درون قاب قرار داد یا از آن خارج کرد. در بخش داخلی این کاور محافظ آیفون 15 پرو، پوشش میکروفایبر تعبیه شده تا بدنه گوشی در اثر گرما و ضربات احتمالی دچار خط وخش نگردد. بخش دوربین این گوشی نیز از جنس پلاستیک براقی پوشانده که سطح برجسته دارد و وقتی گوشی را روی سطوح صاف قرار می دهید، لنزهای آن با سطوح مختلف برخورد نمی نماید. علاوه بر این، به لطف باریک بودن لبه ها، استفاده از کاور اولد ولف مدل LENS04-15Pro از نمای جلویی به چشم نمی آید و ظرافت های زیادی دارد.

کاور بادیگارد مدل Rock

از جمله برترین کاورهای آیفون 15 پرو در وبلاگ ساعت می توان به کاور بادیگارد مدل Rock اشاره نمود که هم بسیار مجذوب کننده و شیک است و هم با قیمت مناسبی به فروش می رسد. بادیگارد این محصول باکیفیت خود را از جنس پلی کربنات فراوری نموده تا در عین اینکه وزن گوشی را حدود 20 گرم بالاتر می برد، به خوبی از بخش های مهم آن نیز محافظت می نماید. این کاور محافظ آیفون 15 پرو دارای استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط است که تا حدود بسیار زیادی خیال کاربران را در این زمینه راحت می نماید. بعلاوه، این محصول در برابر آب نیز مقاوم است و در صورت کثیف شدن به راحتی می توانید آن را با آب تمیز کنید. این محصول از قابلیت شارژ بی سیم و بعلاوه از قابلیت مگ سیف نیز پشتیبانی می نماید تا برای شاژر کردن گوشی به صورت بی سیم نیز دغدغه ای نداشته باشید.

کاور بادیگارد مدل Rock مجهز به لبه های برجسته در بخش نمایشگر و سیستم دوربین است. در نتیجه، زمانی که گوشی را از سمت نمایشگر روی سطوح قرار می دهید، آسیبی به آن وارد نمی گردد. بخش های مربوط به دکمه ها هم بسیار نرم هستند و برای استفاده از آن ها لازم نیست فشار زیادی وارد کنید. علاوه بر این، سطح کاور به صورتی طراحی شده که در برابر لغزش و سایش مقاومت دارد؛ بنابراین در زمان استفاده از گوشی هوشمند احتمال لیز خوردن و افتادن دستگاه از دستتان به حداقل خواهد رسید. این قاب از تمام بخش های گوشی محافظت می نماید، در برابر ضربه مقاومت خوبی دارد، روی درگاه ها و حفره ها را نمی پوشاند چون برش های دقیقی دارد. پلی کربناتی بودن این قاب، قابلیت ضد تعریق بودن به آن داده که هنگام گرفتن گوشی در دست، داخل دستتان عرق نمی نماید. سطح این کاور بادیگارد از نوع مات بوده و همین عامل نیز موجب می گردد تا لکه ها چربی و اثر انگشت روی آن نماند.

کاور أربن آرمور گیر مدل PATHFINDER MagSafe

اگر در پی یکی از برترین کاورهای جان سخت برای آیفون 15 پرو هستید، کاور أربن آرمور گیر مدل PATHFINDER MagSafe، تجربه خرید هیجان انگیزی را برای شما به همراه خواهد آورد. این محصول که قیمت بسیار بالایی دارد، برای استفاده آن دسته از کاربرانی طراحی شده که شغل سخت دارند یا ورزش های سنگین انجام می دهند و یا به طور کلی در معرض فعالیت های پر مخاطره هستند. این کاور محافظ قدرتمند از پلاستیک نرم، TPU و فلز فراوری شده که به وزن نهایی گوشی شما حدود 40 گرم می افزاید و شاید در روزهای ابتدایی استفاده از آن، سنگینی گوشی را احساس کنید، اما خیلی زود به آن عادت خواهید کرد. این محصول دارای استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط است و به لطف طراحی مهندسی شده، ضربات وارد شده به گوشی تا حد بسیار زیادی خنثی خواهد شد. پنل پشتی این کاور محافظ نیز از طراحی بافت دار بهره می برد تا مانع از سر خوردن گوشی از روی دست کاربران گردد.

درون کاور أربن آرمور گیر مدل PATHFINDER MagSafe با موادی پوشانده شده که گرمای فراوریی گوشی را به بیرون منتقل می نماید و مانع از آسیب رسیدن به باتری گوشی هوشمند شما می گردد. از سوی دیگر باید به برش منظم محل مربوط به پورت ها و حفره ها اشاره کنیم که هیچ محدودیتی برای استفاده کاربران به وجود نمی آورد. به علت مقاومت بالا، این محصول انعطاف پذیری چندان بالایی ندارد و شاید خارج کردن گوشی از درون این کیس محافظ کار سختی برای کاربران باشد. خوشبختانه این محصول اثر انگشت را به خود جذب نمی نماید و کاربران دغدغه ای از این بابت نخواهند داشت. مانند هر کاور باکیفیت دیگر، لبه های اطراف نمایشگر و دوربین این کاور چند میلی متری برآمده طراحی شده اند تا احتمال آسیب رسیدن به این بخش ها به حداقل برسد. این کاور از قابلیت شارژر بی سیم مگ سیف نیز پشتیبانی می نماید و کاربران از این بابت دغدغه ای نخواهند داشت.

کاور یانگ کیت مدل true color magnetic

کاورهای یانگ کیت، یکی از برترین و محبوب ترین کاورهای آیفون 15 پرو در بازار هستند که اگرچه با قیمت بالایی نسبت به سایر کاورهای محافظ به فروش می رسند، اما ویژگی های محافظتی بسیار مجذوب کنندهی دارند. مدل true color magnetic که برای آیفون 15 پرو در نظر گرفته شده از پلاستیک سخت و پلاستیک نرم فراوری شده که سنگینی وزن آن به حدود 45 گرم می رسد و شاید افزایش وزن گوشی خود را در روزهای ابتدایی استفاده از آن کمی احساس کنید، اما خیلی زود به آن عادت پیدا خواهید کرد. این کاور محافظ در پنل پشتی خود از طراحی برآمده و بافت داری بهره می برد که ضمن مجذوب کننده کردن ظاهر گوشی، مانع از سر خوردن آن از روی دست کاربران خواهد شد. در طراحی این کاور آیفون 15 پرو، یانگ کیت از لبه های برآمده در اطراف نمایشگر و سیستم دوربین استفاده نموده تا این بخش های گوشی در تماس مستقیم با سطوح نباشند.

علاوه بر این، لبه های این کاور به نحوی طراحی شده اند که دکمه های گوشی را نیز پوشش می دهند و قسمت های مربوط به پورت و درگاه های گوشی با ظرافت بسیار خاصی برش خورده اند تا دسترسی آسان برای استفاده از امکانات گوشی برای کاربر فراهم گردد. مقاومت این کاور محافظ در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها بسیار خوب است و خیال کاربران را راحت می نماید. بعلاوه با استفاده از این کاور، کاربران دیگر دغدغه ای از بابت برجای ماندن لکه های اثر انگشت روی کاور نخواهند داشت. به لطف برش کاری دقیق پورت شارژ، کاربران نیازی به خارج کردن کاور هنگام شارژ کردن این گوشی ندارند. بعلاوه این کاور از قابلیت شارژ بی سیم مگ سیف نیز پشتیبانی می نماید و از این جهت نیز حائز اهمیت است. این کاور محافظ انعطاف پذیری مناسبی دارد و کاربران برای نصب و جداسازی آن روی گوشی هوشمند خود مشکل خاصی نخواهند داشت.

کاور کی-دوو مدل Ares

اگر از کاربران گوشی های آیفون باشید، احتمالاً با کاورهای کی-دوو به طور کامل آشنا هستید. این برند برترین کاورهای مقاوم آیفون 15 پرو را در بازار فراوری می نماید و مدل Ares نیز مدل محبوب این برند در بین کاربران به شمار می رود. این کاور محافظ به لطف داشتن طراحی شفاف، طراحی مجذوب کننده گوشی هوشمند شما را به هیچ عنوان پوشش نمی دهد و در عین حال به شکل مناسبی از گوشی هوشمند شما محافظت می نماید. این کاور از پلی کربنات و فلز فراوری شده که مقاومت خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها دارد و وزن گوشی شما را نیز تا حدود 30 گرم بالاتر می برد که چندان محسوس نیست. این محصول از مواد بسیار باکیفیت و بادوامی ساخته شده و به همین دلیل با مشکل زرد شدن آن روبرو نخواهید شد. بعلاوه متریال استفاده شده برای ساخت این کاور در برابر گرما و سرما مقاومت بالایی دارند.

رنگ قسمت فلزی دور قاب دارای تنوع است و می توانید از بین رنگ های مختلف آن دست به انتخاب بزنید. کاور K-Doo Ares دور تا دور لنز دوربین را هم به خوبی پوشش می دهد و با آن اختلاف سطحی در حدود 2 میلی متر ایجاد می نماید تا سیستم دوربین گوشی هوشمند شما در تماس با سطوح مختلف قرار نگیرد. این محصول ضد آب نیز است و شما در صورت کثیفی به راحتی می توانید کاور را با آب تمیز کنید. این کاور محافظ لکه های اثر انگشت را تا حدودی نشان می دهد، اما میزان آن در حدی نیست که حساسیت خاصی برای کاربران به وجود بیاورد. این کاور محافظ کی-دوو مدل Ares، به نحوی طراحی شده که روی دکمه های گوشی را نیز می پوشاند و قسمت های مربوط به پورت و درگاه های گوشی با دقت بسیار خوبی به منظور دسترسی آسان کاربر، برش داده شده اند. به ویژگی های خوب این محصول باید پشتیبانی از قابلیت شارژ بی سیم مگ سیف را نیز نام برد.

برترین کاورهای آیفون 15 پرو مکس

کاور اسپیگن مدل Tough Armor MagFit

برای خرید برترین کاورهای آیفون 15 پرو مکس تنوع بسیار زیادی در وبلاگ ساعت وجود دارد و همین نیز شاید انتخاب را برای شما سخت کند. اگر روی مقوله محافظت از گوشی گران قیمت خود بسیار حساس هستید، کاور اسپیگن مدل Tough Armor MagFit می تواند تجربه خرید مجذوب کنندهی را برای شما فراهم کند. این کاور محافظ از مواد ساخت مقاوم مانند پلی کربنات (PC)، ترموپلاستیک پلی یورتان (TPU) و فوم ضربه گیر فراوری شده که محافظت حداکثری از گوشی شما را ایجاد می نماید و باعث افزایش دوام و مقاومت در برابر ضربات، سقوط ها و خطوط معمولی نیز خواهد شد. با استفاده از این کاور، حدود 40 گرم به وزن گوشی شما اضافه می گردد که وزن چندان بالایی نیست و خیلی زود نیز به آن عادت خواهید کرد.

اسپیگن در طراحی حاشیه های اطراف نمایشگر و سیستم دوربین این کاور آیفون 15 پرو مکس از لبه های برآمده استفاده نموده تا این بخش های گوشی در تماس مستقیم با سطوح نباشد. بعلاوه پنل پشتی این کاور به صورت دو لایه طراحی شده و یک استند نیز در بخش کناری آن واقع شده است که هم می توانید از آن به عنوان نگه دارنده گوشی بهره ببرید تا گوشی به سادگی از دستتان نیفتد و هم اینکه آن را روی زمین بگذارید و گوشی را به آن تکیه دهید. این کاور محافظ به شما امکان شارژ بی سیم دستگاه خود و اتصال به لوازم جانبی مگ سیف را می دهد و دارای استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط و در برابر آب نیز است.

کاور یانگ کیت مدل گلکسی

بدون شک، یکی از مجذوب کننده ترین و برترین کاورهای آیفون 15 پرو مکس در وبلاگ ساعت کاور یانگ کیت مدل گلکسی است که هم کیفیت بسیار خوبی دارد و هم ظاهر فوق العاده مجذوب کنندهی به گوشی شما می بخشد. این کاور محافظ از پلاستیک سخت، نرم و پلی کربنات فراوری شده که حدود 200 گرم بر وزن گوشی هوشمند شما اضافه می نماید و پس از مدتی به عادت خواهید کرد. به لطف طراحی استاندارد این کاور محافظ محل قرارگیری دوربین، سنسور و سایر پورت های گوشی باز است و کاربران برای کار با این امکانات گوشی محدودیتی نخواهند داشت. اگر به طراحی ظاهری لبه های این کاور محافظ بادیگارد نگاه کنید، متوجه می گردد که لبه های آن کمی بالا آمده طراحی شده اند.

علت این طراحی آن است که با قرارگیری گوشی درون قاب، حاشیه های بلندش می تواند از نمایشگر و تا حدودی از سیستم دوربین به خوبی محافظت کند و وقتی آن را روی سطح صاف قرار می دهید، این بخش ها دچار خط وخش نشوند. این قاب دارای تأییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع 3 متر است و در برابر رطوبت نیز از گوشی هوشمند شما محافظت می نماید. این کاور محافظ یانگ کیت از قابلیت شارژ بی سیم مگ سیف نیز به خوبی پشتیبانی می نماید و در سه رنگ بسیار مجذوب کننده آبی، سبز و بنفش در وبلاگ ساعت به فروش می رسد. نیازی نیست که نگران به جای ماندن اثر انگشت بر روی کاور گوشی خود باشید؛ چرا که اثر انگشت بر روی ساختار مات این کاور نمی ماند.

کاور اسپیگن مدل Cryo Armor

در بین برترین کاورهای آیفون 15 پرو مکس، مدل های با طراحی و قیمت های خاص نیز دیده می گردد که از جمله آن ها می توان به کاور اسپیگن مدل Cryo Armor اشاره نمود. این کاور محافظ طراحی مجذوب کنندهی دارد و مجهز به یک سری ویژگی های منحصر به فرد است که آن را از سایر کاورهای محافظ متمایز می نماید. این محصول گران قیمت اسپیگن دارای سیستم تهویه گرما در پنل پشتی است. در واقع طرح مشبکی که در پنل پشتی این گوشی تعبیه شده صرفاً برای زیبایی نیست و گرمای فراوری شده از فعالیت های سنگین گوشی را به شکل مناسبی جذب نموده و به بیرون منتقل می نماید. این کاور از پلاستیک، پلی کربنات و TPU فراوری شده و سنگینی وزن آن نیز به حدود 40 گرم می رسد.

این کاور محافظ آیفون 15 پرو مکس دارای استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط است و شما بعلاوه در صورت کثیفی به راحتی می توانید کاور را با آب تمیز کنید. برای محافظت بیشتر از نمایشگر و سیستم دوربین گوشی، لبه های این بخش ها به صورت برآمده طراحی شده تا وقتی گوشی را روی سطح صاف قرار می دهید، این قسمت ها در تماس مستقیم با سطوح قرار نگیرند. بعلاوه بدنه این قاب ضد لک و اثر انگشت است. بعلاوه به ویژگی های خوب این کاور باید پشتیبانی از قابلیت شارژ بی سیم مگ سیف را نیز اضافه نمود. این کاور پنل پشتی بسیار نرم و منعطف دارد و در دست گرفتن آن احساس خوبی به کاربران القا می نماید.

کاور اسپریگ مدل Round Magsafe

اگر قصد خرید یک کاور باکیفیت در عین حال قیمت مناسب برای آیفون 15 پرو مکس خود را دارید، از انتخاب کاور اسپریگ مدل Round Magsafe به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد. این کاور محافظ از پلاستیک مقاوم فراوری شده که سنگینی وزن آن به حدود 30 گرم می رسد و در برابر ضربات احتمالی هم تا حدودی محافظت می نماید. طراحی این کاور از نوع شفاف بوده و برش های مربوط به دکمه ها و پورت شارژ این کاور طرح فرندز به شکل بسیار دقیقی اجرا شده است. این محصول ضد آب نیز است و شما در صورت کثیفی به راحتی می توانید کاور را با آب و الکل تمیز کنید. لبه های ماژول دوربین گوشی نیز در این کاور تقویت شده اند و با برآمدگی های به میزان 0.5 میلی متری، اطمینان لازم جهت محافظت از سیستم دوربین گوشی را به مخاطب ارائه می دهد. این محصول از قابلیت شارژ بی سیم نیز به خوبی پشتیبانی می نماید.

کاور نیلکین مدل CamShield Leather S

در نهایت می رسیم به یکی از برترین کاورهای چرمی آیفون 15 پرو مکس یعنی کاور نیلکین مدل CamShield Leather S. این کاور محافظ از پلاستیک سخت، چرم مصنوعی و TPU فراوری شده که وزن حدود 50 گرمی دارد. پوشش این کاور بسیار نرم و لطیف است و علاوه بر خاصیت ضدخش، انتقال جریان هوا و کاهش دمای گوشی، لکه های چربی را جذب نمی نماید. برای محافظت بیشتر از سیستم دوربین، در این کاور درب کشویی فلزی در نظر گرفته شده تا خیال کاربران را راحت کند. بعلاوه باید به لبه های برجسته برای محافظت صفحه نمایش گوشی نیز اشاره کنیم.

منبع: وبلاگ ساعت

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین کاورهای آیفون 15 پرو و پرو مکس؛ محافظان خاص پرچم داران اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین کاورهای آیفون 15 پرو و پرو مکس؛ محافظان خاص پرچم داران اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید