موبایل، تبلت و گجت ها

اولین فضانورد ترکیه ای با موشک فالکون به فضا رفت

فضاپیمای اسپس ایکس، حامل 4 فضانورد از جمله آلپر گزرآوجی اولین مسافر فضایی ترکیه از مرکز فضایی کندی ناسا در فلوریدا با موفقیت پرتاب شد.

29 دی 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز شنبه چهار شهریور 1402

قیمت گلکسی A54 سامسونگ با 256 گیگ فضای ذخیره سازی به 15 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است. یکی از برترین میان رده های سامسونگ در بازار موبایل است و می توانیم در اردوگاه شیائومی، پوکو F5 را جزو مهمترین رقبای مالی گلکسی A54 سامسونگ بدانیم.

4 شهریور 1402

راز یک صدای سالم؛ چُرت صوتی چیست؟

متخصص گفتاردرمانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در ادامه گفت: اختلالات خواب، روی عملکرد سیستم بدن و به ویژه حنجره نیز تأثیر دارد. لذا، خواب کافی در آرامش، و به دور از صدای هشدار و زنگ تلفن همراه را باید مورد توجه قرار دهیم.

28 فروردین 1402

ادامه جشنواره ریتم بهاری ایرانسل با جوایز ویژه

اپلیکیشن ریتم ایرانسل با برگزاری مسابقه بهاری، به علاقه مندان دنیای موسیقی گوشی سامسونگ و اینترنت رایگان هدیه می دهد.

23 فروردین 1402

یک ماشین اروپایی با اصالت آلمانی در راه ایران ، عکس

گجت نیوز نوشت: اشکودا کاروک به عنوان یک کراس اوور کامپکت اروپایی به زودی به بازار ایران خواهد آمد. در ادامه با مشخصات و امکانات این کراس اوور جمع و جور آشنا خواهیم شد.

20 اسفند 1401

بایدها و نبایدهای مطالعه قبل از خواب

امروزه بسیاری از محققان توصیه می نمایند که خواندن چند صفحه کتاب قبل از خوابیدن می تواند تاثیر به سزایی در کیفیت خواب شما داشته باشد.

14 اسفند 1401

10 قهرمان بداخلاق انیمیشن های برتر؛ از شرک تا کورالین

بیشتر قهرمانان مظهر پرهیزگاری هستند، مخصوصاً قهرمان فیلم های انیمیشن. مخاطبان انیمیشن معمولاً تصویر خوب و بی نقصی از قهرمانان به خصوص در فیلم های دیزنی دارند. البته دیزنی هم در سال های اخیر از این تصویر بی نقص فاصله گرفته و به خلق قهرمانانی واقعی تر...

8 اسفند 1401

ماجرای حسرت آمیز ترامپ برای دیدار روحانی

کتاب نو مایک پمپئو وزیرخارجه سابق آمریکا اطلاعات تازه ای را در خصوص تلاش رئیس جمهور فرانسه برای فراهم کردن دیدار حسن روحانی و دونالد ترامپ ارائه می دهد؛ تلاشی بی ثمری که با عصبانت و فریاد های ترامپ بر سر مکرون انتها یافت.

15 بهمن 1401

مشکل عجیب گوشی های پیکسل 5

به نظر می رسد عرضه گوشی های پیکسل 5 با یک مشکل جدی رو به رو شده است. چرا که برخی از کاربران این گوشی ها درباره یک مشکل سخت افزاری در این گوشی صحبت می کنند.

30 آذر 1401

بی وای دی برای بازار اروپا خط و نشان کشید ، معرفی محصولات اروپایی BYD

بی وای دی برای ما ایرانی ها نشان نام آشنایی است. نام آشنا از این جهت که هنوز تکلیف بیش از 2000 نفر از حواله داران خودروهای این برند در کشورمان تعیین نیست. نام و نشان BYD در ایران برابر است با بدعهدی های خودروسازی کارمانیا. اما در خارج از مرزهای ایران، این نشان...

29 مهر 1401

استفاده از هوش مصنوعی برای سنجش سلامت روان

محققان در تحقیقات تازه خود به نتایج مشابهی با انسان در استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود سلامت روان افراد دست یافتند.

23 مهر 1401

5 اشتباهی که خریداران آیفون برای اولین بار مرتکب می شوند

آیفون از زمان عرضه در رده تلفن های هوشمند برتر قرار گرفته است. در طول این 15 سال، بازار گوشی های هوشمند به دو بخش آیفون و بقیه گوشی های اندرویدی تقسیم می گردد. این غول کوپرتینو از سال 2007 تا به امروز پیروز به فروش بیش از 2.2 میلیارد دستگاه شده است. همه این داده...

29 شهریور 1401

20 جاذبه اندونزی که حتما باید ببینید

اگر دوستدار حیات وحش هستید شاید بدانید کدام حیوان به اژدها معروف است و در کجا زندگی می کند. اگر علاقه مند به هنر هستید شاید بدانید کدام پایکوبی سنتی جزو پیشرفته ترین پایکوبی های دنیا به شمار می رود و مرگز فرهنگی آن کجاست. اگر اهل ماجراجویی هستید شاید...

25 شهریور 1401

7 ترفند مجذوب کننده در گوشی های اندروید که نمی دانستید

آیا می دانستید که گوگل یک ویژگی عالی به نام Android Device Manager دارد که به شما امکان می دهد گوشی خود را در صورت گم شدن ردیابی و کنترل کنید؟ پس هر چه سریعتر به بخش تنظیمات بروید و این امکان را فعال کنید.

1 شهریور 1401

[تهرانگردی] بوستان نهج البلاغه؛ یک پارک شگفت انگیز!

بوستان نهج البلاغه یکی از پارک های بزرگ تهران است که در دره فرحزاد واقع شده است. بخش های مختلف این بوستان زیبا حسابی سرگرم تان می نمایند!

20 مرداد 1401

نسخه بتای One UI 5 برای سری گلکسی S22 سامسونگ عرضه شد

شرکت سامسونگ الکترونیکس به تازگی نسخه بتای One UI 5 خود را برای گوشی های سری گلکسی S22 در آمریکا، آلمان و کره جنوبی عرضه کرد. این رابط کاربری طی ماه های آینده در سایر منطقه ها دنیا در دسترس کاربران قرار می گیرد.

18 مرداد 1401

5 روز سرویس رایگان، جبران قطعی های راجرز

پس از قطعی شبکه سراسری Rogers در هفته گذشته که باعث قطعی سرویس های تلفن و اینترنت شد، این شرکت روز سه شنبه اعلام نمود که برای تمام مشتریان متاثر از این قطعی، تا پنج روز خدمات بازپرداخت می نماید.

4 مرداد 1401

چگونه ویندوز 11 را ریست فکتوری کنیم؟ (بازگشت به شرایط روز اول)

گاهی اوقات مسائل کامپیوتر آنقدر زیاد می گردد که در نهایت چاره ای جز ریست کردن ویندوز ندارید. با این کار تمام برنامه ها و تنظیمات پاک می شوند و می توانید مانند روز اول از سیستم خود بهره ببرید. زمانی که کامپیوتر را ریست فکتوری می کنید، ویندوز 11 به شما اجازه...

2 مرداد 1401

پابجی موبایل میزبان شخصیت های لیگ آو لجندز خواهد بود

شخصیت های بازی لیگ آو لجندز قرار است در پابجی موبایل حاضر شوند. این اتفاق به دلیل عرضه انیمیشن جدیدی بر اساس این بازی به نام Arcane است. در این کراس اور ما شاهد تعداد زیادی کاراکتر خواهیم بود که از دنیای Runeterra وارد دنیای پابجی شوند. این خبر هم با عرضه یک تریلر...

25 تیر 1401

برترین تبلت های گیمینگ کدامند؟ از قوی ترین تا به صرفه ترین

سال های زیادی است که تبلت ها ساخته می شوند. این دستگاه ها در ابتدا تنها نسخه بزرگ شده یک تلفن هوشمند بودند. با گذشته زمان شرکت های سازنده پی بردند که تبلت می تواند چیزی بیش از این باشد. اولین بار در سال 2012 بود که مایکروسافت ایده تبدیل تبلت به یک کامپیوتر...

16 تیر 1401
تعداد: (74)