گلکسی M13 با طراحی آشنا معرفی گردید

به گزارش وبلاگ ساعت، بعد از انتشار رندرهای گلکسی M13، سامسونگ ساعاتی قبل از این گوشی رسما رونمایی کرد. همانطور که احتمالا می دانید، سامسونگ گوشی های خود را در خانواده های مختلف راهی بازار می نماید. به عنوان مثال گوشی های پرچم دار این شرکت به عنوان اعضای سری گلکسی S به دست کاربران می رسند. در رابطه با گوشی های میان رده و پایین رده هم باید بگوییم که سری گلکسی A در مرکز توجه این شرکت قرار دارند ولی در کنار آن گوشی های سری گلکسی M هم عرضه می شوند.

گلکسی M13 با طراحی آشنا معرفی گردید

البته بسیاری از گوشی های سری گلکسی M شباهت زیادی به اعضای خانواده سری A دارند که صرفا با نام و ویژگی های نسبتا متفاوت در قفسه فروشگاه ها قرار می گیرند. در رابطه با گلکسی M13 هم باید بگوییم که اگرچه قیمت این گوشی اعلام نشده، اما به احتمال زیاد مقرون به صرفه ترین عضو این خانواده خواهد بود. در حال حاضر کاربران می توانند مدل های M23، M33 و M53 را خریداری نمایند. و حالا با عرضه M13، کاربران حق انتخاب بیشتری خواهند داشت.

این گوشی از نظر ظاهری شباهت زیادی به M23 دارد ولی اندکی کوچک تر است. سامسونگ متاسفانه در ابتدا بعضی از تعیینات گوشی های تازه خود را اعلام نمی نماید. به عنوان مثال هنوز تعیین نیست این گوشی از کدام چیپست استفاده می نماید. اما با توجه به اینکه یک گوشی پایین رده محسوب می گردد، چیپست موردنظر مطمئنا توان چندان بالایی نخواهد داشت.

در کنار این چیپست 4 گیگابایت رم قرار گرفته است و بعلاوه کاربران می توانند از بین دو مدل مبتنی بر حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی دست به انتخاب بزنند. انرژی این گوشی از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که این تعیینه در بسیاری از گوشی های سری گلکسی A و M دیده می گردد.

در پنل پشتی این گوشی شاهد دوربین سه گانه هستیم. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 50 مگاپیکسلی است و در کنار آن اولترا واید 5 مگاپیکسلی و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی دیده می گردد. در حفره نمایشگر هم سنسور 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی انجام وظیفه می نماید.

منبع: notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی M13 با طراحی آشنا معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی M13 با طراحی آشنا معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید