مشخصات فنی کامل گلکسی A52s فاش شد؛ اسنپدراگون 778 و دوربین چهارگانه

به گزارش وبلاگ ساعت، سامسونگ قرار است به زودی از گوشی گلکسی A52s رونمایی کند به همین دلیل امروز شاهد افشای مشخصات فنی کامل این گوشی بودیم.

مشخصات فنی کامل گلکسی A52s فاش شد؛ اسنپدراگون 778 و دوربین چهارگانه

گلکسی A52 به اسم یکی از برترین میان رده های سامسونگ، اوایل سال جاری رونمایی و راهی بازار شد. میان رده ای که با بهره مندی از یک سری قابلیت های مجذوب کننده، به یکی از محبوب ترین میان رده های شرکت تبدیل شد. همین محدودیت بالا سبب شد شرکت کره ای مانند دو سال قبل، مدل S آن را هم راهی بازار کند تا بدین ترتیب در بخش میان رده، نماینده های متعددی داشته باشد.

تا به این لحظه در رابطه با گلکسی A52s خبرهای زیادی منتشر شده است منتها خبر امروز پیرامون معینات فنی این گوشی است که به طور کامل از آن آگاه شدیم. این خبر را افشاگر معروف، رونالد کوانت، منتشر کرد که به لطف آن توانستیم به کامل ترین جزئیات پیرامون این محصول دسترسی داشته باشیم. همانطور که در ابتدا اشاره شد، این محصول را باید به نوعی مدل رفرش شده گلکسی A52 5G بدانیم که تنها تفاوت عمده بین آن ها هم پردازنده ای است که به اسم قلب تپنده در آن ها ایفای نقش می نماید.

به صورت کلی تمام معینات فنی دو گوشی با یکدیگر برابر است. از نمایشگر 6.5 اینچی از نوع Super AMOLED گرفته تا رفرش ریت 120 هرتز، دوربین چهارگانه (متشکل از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و … به طور کامل با نماینده نسل قبل شرکت کره ای برابر است.

در بخش نرم افزار هم شاهد رابط کاربری One UI 3.1 سوار بر اندروید 11 هستیم که به مدت سه سال می توان آن را به نسخه تازه اندروید به روزرسانی کرد. بدین ترتیب گلکسی A52s با دریافت اندروید 14 به کار خود سرانجام خواهد داد که بسیار عالی است.

همانطور که اشاره شد، پردازنده این گوشی تنها چیزی است که دو محصول با یکدیگر بر سر آن تفاوت دارند. قلب تپنده گلکسی A52s را اسنپدراگون 778 تشکیل می دهد که متشکل از 8 هسته در سه دسته یک، سه و چهارتایی می گردد. یک هسته اول از نوع Cortex-A78 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز، سه هسته دوم از همان نوع با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و چهار هسته بعدی از نوع Cortex-A55 و با فرکانس 1.9 گیگاهرتز هستند. بنابراین شاهد پردازنده بسیار قدرتمندی هستیم که گفته می گردد در بخش تک و چند هسته ای به نسبت اسنپدراگون 750G بکار رفته در گلکسی A52 5G، حدودا 15 درصد سرعت و قدرت بیشتری دارد.

طبق گفته های رونالد کوانت، این گوشی در بازار اروپا تنها در یک مدل با ترکیب حافظه رم و حافظه داخلی 6/128 گیگابایتی عرضه می گردد منتها در بازار کشورهای دیگر می توان به مدل 8/256 گیگابایتی آن هم دسترسی داشت. حال اینکه در چه تاریخی شاهد رونمایی و عرضه رسمی این محصول خواهیم بود معین نیست و باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر پیرامون این موضوع باشیم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات فنی کامل گلکسی A52s فاش شد؛ اسنپدراگون 778 و دوربین چهارگانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی کامل گلکسی A52s فاش شد؛ اسنپدراگون 778 و دوربین چهارگانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید