گوشی تاشو گلکسی Z Fold 4 با قلم الکترونیک

به گزارش وبلاگ ساعت، طبق آخرین گزارش های دریافتی، شرکت سامسونگ میخواهد اسلات قلم S را در گوشی تاشو سامسونگ Galaxy Z Fold 4 تعبیه کند.

گوشی تاشو گلکسی Z Fold 4 با قلم الکترونیک

به گزارش وبلاگ ساعت، شرکت سامسونگ در آخرین رویداد معرفی خود، از گوشی هوشمند گلکسی اس 22 اولترا رونمایی کرد. این گوشی همراه با قلم محبوب S Pen عرضه شد که پیشتر به وسیله دستگاه های گلکسی سری نوت محبوبیت پیدا نموده بود. اما به نظر می رسد که سامسونگ قصد ندارد قلم S را منحصر به گوشی S22 Ultra نگه دارد، زیرا یک گزارش تازه نشان می دهد که گوشی تاشو بعدی سامسونگ نیز یک قلم S اختصاصی خواهد داشت.

بر اساس گزارشی از وبسایت خبری TheElec، منابع اطلاع داده اند که غول فناوری کره جنوبی تصمیم گرفته است قلم S Pen را در گوشی تاشوی آینده خود با نام Galaxy Z Fold 4 نیز نصب کند. بعلاوه گفته می گردد که این دستگاه در نیمه دوم سال 2022 عرضه خواهد شد.

چنان که می دانید گوشی Galaxy Z Fold 3 که در حال حاضر در بازار موجود است نیز از S Pen Fold Edition و S Pen Pro پشتیبانی می نماید. با این که این مدل قابلیت استفاده از قلم را دارد، ولی می دانیم که قلم باید جداگانه خریداری گردد و در جعبه خرده فروشی دستگاه قرار ندارد. از طرفی این دستگاه محلی اختصاصی برای قرار دادن قلم در داخل بدنه ندارد. کاربران گلکسی Z Fold 3 معمولاً یک کاور که محلی برای نگهداری قلم S را داراست، روی دستگاه خود قرار می دهند تا این مشکل را رفع نمایند.

گزارش های اخیر نشان می دهد که گوشی تاشو گلکسی Z Flip 3 سامسونگ از مدل تاشو گلکسی Z Fold 3 پیشی گرفته است. اکنون شرکت سامسونگ امیدوار است با قرار دادن قلم S در داخل بدنه گوشی تاشو Z Fold 4، آن را در کانون توجه کاربران این گوشی آینده قرار دهد و به این طریق تعداد فروش آن را در مقایسه با مدل قبلی، یعنی Z Fold 3 افزایش دهد.

به غیر از قرار دادن قلم S، انتظار می رود که گوشی تاشو گلکسی Z Fold 4 در مقایسه با Z Fold 3 تغییرات عمده ای در طراحی نداشته باشد. در این گزارش تازه آمده است که گوشی Galaxy Z Fold 4 دارای صفحه نمایش داخلی 7.56 اینچی تاشو خواهد بود. در نقطه مقابل مقدار صفحه نمایش بیرونی آن حدود 6.19 اینچ گزارش شده است. بعلاوه رندر های دستگاه Galaxy Z Fold 4 نیز اخیراً منتشر شده است که طراحی دستگاه را برای کاربران آشکار می نماید.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "گوشی تاشو گلکسی Z Fold 4 با قلم الکترونیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو گلکسی Z Fold 4 با قلم الکترونیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید