اقدامات سخت گیرانه برای پیشگیری از کرونا در دلگان آغاز شد

به گزارش وبلاگ ساعت، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات سخت گیرانه با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مبادی ورودی و خروجی این شهرستان انجام می شود.

اقدامات سخت گیرانه برای پیشگیری از کرونا در دلگان آغاز شد

مجتبی شجاعی در گفت و گو با وبلاگ ساعت افزود: بر حسب تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مدیریت بحران از امروز سخت گیری های بیشتری در ورودی و خروجی های دلگان اعمال و هیچ خودروی پلاک شهرستان، خودروی باری به جز کامیونهای حامل مواد غذایی و سوخت، حق ورود به دلگان را نخواهند داشت، خط قرمز ما فقط سلامت مردم هست و هر دستگاهی کوتاهی کند، گویی سنگر را رها کرده و آن مدیر دیگر مدیر دلگان نخواهد بود.

وی اظهار داشت: محدودیت های بازار از فردا تشدید و کنترل ساعتی و تیمی خواهد بود، نشان دادیم هر کجا خلاف مصوبه شورای تامین جشن عروسی برپا شده ورود و ضمن تعطیلی جشن، طبق قانون برخورد خواهد شد.

فرماندار دلگان ادامه داد: تمامی باربریهای شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل و بارنامه صادر نخواهد شد.

وی گفت: به سلامت مردم، به تعهد حرفه ای، به مجاهدت مدافعین سلامت، به قضاوت آینده تاریخ، به مردم شهرستان و استان و کشور و به آینده فرزندانمان، وامداریم و بنابراین آنچه از روز آینده به اجرا گذاشته خواهد شد، نمونه ای از شدت سخت گیری خواهد بود.

وی گفت: در دلگان مدیون و قدردان مردم هستیم و بالاخص آن دسته از کسبه ای که با نجابت همراهی می کنند و علی رغم اینکه هر کدام گرفتاری خود را دارند اما در تمامی مراحل اعتماد دارند و این سرمایه اجتماعی در دلگان بی مثال است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اقدامات سخت گیرانه برای پیشگیری از کرونا در دلگان آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات سخت گیرانه برای پیشگیری از کرونا در دلگان آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید