بارش باران پل ارتباطی مونه بن لار معمولان را تخریب کرد

به گزارش وبلاگ ساعت، فرماندار پلدختر گفت: بارش باران موجب تخریب پل کنار گذر موقت `مونه بن لار` معمولان شد و راه ارتباطی بیش از یکهزار و 400 نفر مسدود است.

بارش باران پل ارتباطی مونه بن لار معمولان را تخریب کرد

حمید خادم روز آدینه در تبادل نظر با ایرنا اظهار کرد: پل اصلی `مونه بن لار` معمولان پس از سیل 98 تخریب شده و تا به امروز بازسازی نشده است و برای تردد اهالی منطقه پل موقت نصب شد.

وی گفت: بارش باران عصر امروز موجب تخریب این پل شده و اکنون راه ارتباطی حدود از یکهزار و 400 نفر از اهالی منطقه مسدود است.

خادم ادامه داد: این پل در حال احداث است و تنها دستک های آن باید تکمیل می شد اگه برای اجرای آن اقدامات لازم صورت می گرفت شاید این حادثه رخ نمی داد.

فرماندار پلدختر با اشاره به اینکه خوشبختانه تخریب این پل خسارات جانی و مالی نداشته است گفت: راهداران کوشش خواهند کرد تا اقدامات لازم برای رفع کردن مشکل را انجام دهند و پیش بینی می گردد تا ظهر فردا راه ارتباطی برقرار گردد.

خادم بیان نمود: بعلاوه راه ارتباطی روستا های بن تومان، چم قلندر، چم ماهیلان، دروغ زناب و مورت مؤمن با جمعیت 400 نفر بر اثر ریزش کوه قطع بود که با کاهش بارندگی و کنار زدن گل و لای امکان تردد برقرار شد، اما برای احتیاط بیشتر تا فردا صبح این مسیر مسدود خواهد بود.

منبع: فرارو

به "بارش باران پل ارتباطی مونه بن لار معمولان را تخریب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران پل ارتباطی مونه بن لار معمولان را تخریب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید