توسعه گردشگری کاشان و جمهوری کنیا در سال 1401

به گزارش وبلاگ ساعت، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، توسعه گردشگری کاشان و جمهوری کنیا در سال 1401 صورت می گیرد.

توسعه گردشگری کاشان و جمهوری کنیا در سال 1401

احمد دانایی نیا گفت: کاشان قدمتی بیش از 7 هزار سال دارد و محوطه باستانی سیلک نشانی از قدمت حیات متمدنانه مردم شمال فلات مرکزی ایران است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان ادامه داد: وجود مقبره یکی از پادشاهان زنگبار در روستای مرق کاشان می تواند بستر مناسبی برای انعقاد تفاهم نامه عملی و اجرایی به منظور معرفی کشور کنیا به عنوان رابط فرهنگی شرق آفریقا در ارتباطات و پیوندهای خود با شهر تاریخی کاشان فراهم کند.

جاشوا ایگونا گاتیمو، سفیر جمهوری کنیا نیز گفت: بسیار خرسندم که نماینده کشور کنیا در کشوری با پیشینه فرهنگی و تاریخی بزرگی چون ایران هستم و نیز بسیار خرسندم که در کاشان حضور دارم و تاریخی را که قبلاً در کتابهای تاریخی خوانده ام می توانم به چشم ببینم.

سفیر جمهوری کنیا ادامه داد: خیلی از کشورها قدمت و پیشینه تاریخی چندانی ندارند ولی فقط در باغ فین کاشان یک درخت 480 سال قدمت دارد و بسیار از حضورم در این شهر خرسند هستم.

او اضافه کرد: می توانم با اطمینان به شما قول بدهم که تمام برنامه ریزی های لازم را به منظور معرفی ایران و همچنین شهر کاشان در کشور کنیا انجام خواهم داد و مردم کشورم را تشویق به بازدید از این کشور زیبا و شگفت انگیز خواهم کرد.

منبع: همگردی

به "توسعه گردشگری کاشان و جمهوری کنیا در سال 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه گردشگری کاشان و جمهوری کنیا در سال 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید