جزئیات مرگ جهانگرد آلمانی در خوزستان

به گزارش وبلاگ ساعت، خبرنگاران : مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان به نقل از همراهان گردشگر فوت شده، گفت: جورج کمپه گردشگر آلمانی که سابقه انجام عمل باز قلب دارد پس از بهم خوردن تعادلش و خوردن بر روی زمین به قسمت دیگر جاده پرت شده و با خودروی عبوری پراید برخورد می نماید.

جزئیات مرگ جهانگرد آلمانی در خوزستان

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: این جهانگرد آلمانی که حدود 57 سال سن دارد ناخودآگاه تعادل خود را از دست داده و روی زمین رها می گردد که در همان لحظه با یک خودرو برخورد می نماید.

به گزارش توریسم به نقل از فارس؛ سید حکمت الله موسوی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، مرگ یک جهانگرد آلمانی در راستا رفتن به سمت امامزاده عبدالله باغ ملک، اظهار کرد: این جهانگرد به همراه دو نفر دیگر از مرز آذربایجان غربی وارد کشور شدند و از روز گذشته وارد اهواز شدند و امروز اهواز را به سمت باغملک ترک می نمایند.

وی با بیان اینکه این سه جهانگرد به وسیله جاده رامهرمز- دو راهی اسلام آباد به سمت باغملک حرکت نموده اند، اضافه کرد: در بین راه یکی از جهانگرد ها به نام جورج کمپه که حدود 57 سال سن دارد ناخودآگاه تعادل خود را از دست داده و روی زمین رها می گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان به نقل از همراهان جهانگرد آلمانی فوت شده، گفت: جورج کمپه که سابقه انجام عمل باز قلب دارد پس از بهم خوردن تعادلش و خوردن بر روی زمین به قسمت دیگر جاده پرت شده و با خودروی عبوری پراید برخورد می نماید.

موسوی با بیان اینکه ظاهراً ضربه پراید به این شخص محکم نبوده، اعلام کرد: به نظر می رسد جورج پیش از برخورد با پراید سکته نموده و فوت می گردد.

وی با اشاره به حضور نیروی انتظامی و پیگری دلیل حادثه، اعلام کرد: اکنون دو جهانگرد دیگر تا انجام مراحل قانونی فرد فوت شده و معین تکلیف جنازه در هتل پارس اهواز اسکان داده شدند.

منبع: توریسم آنلاین

به "جزئیات مرگ جهانگرد آلمانی در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات مرگ جهانگرد آلمانی در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید