جمع آوری بیش از 41 هزار تن پسماند از محدوده منطقه 10 تبریز

به گزارش وبلاگ ساعت، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه 10 تبریز از جمع آوری 41 هزار و 142 تنی پسماند از محدوده منطقه در 12 ماه گذشته اطلاع داد.

جمع آوری بیش از 41 هزار تن پسماند از محدوده منطقه 10 تبریز

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ حسن گنجی در تشریح این خبر گفت: به منظور ارتقای سلامت منطقه و ساکنان آن، نیروهای خدمات شهری منطقه به صورت شبانه روزی در حفظ سلامت شهر و شهروندان و جمع آوری پسماندها کوشش می نمایند.

وی اضافه کرد: به همین دلیل، 41 هزار و 142 تن انواع پسماند در در طول سال 1400 از سطح حوزه به وسیله اکیپ های خدمات شهری منطقه 10 جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: در مجموع حجم زباله های جمع آوری شده در همین مدت 35 هزار و 621 تن بوده که 30 هزار و 890 تن به صورت مکانیزه و 4 هزار و 731 تن آن به صورت دستی جمع آوری شده است.

گنجی عملیات لجن زدایی را محدود به فصول بارندگی ندانست و اضافه کرد: عملیات لجن زدایی از آبراه ها و کانال های آب در راستای کنترل شیوع انواع بیماری و پیشگیری از انتشار بوی نامطبوع به صورت مستمر صورت می گیرد که در سال گذشته از مسیرهای معین بیش از 2 هزار و 403 تن لجن به وسیله نیروهای خدمات شهری این منطقه لایروبی شده است.

شهردار منطقه 10 تبریز با اشاره به اینکه تخلیه خاک و نخاله در معابر شهری موجب ایجاد نازیبایی بصری می گردد، مقدار نخاله های جمع آوری شده در همین مدت را بیش از 3 هزار و 120 تن بیان کرد و اضافه کرد: عملیات پاکسازی و نخاله برداری به صورت مستمر در سطح منطقه عملیاتی می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "جمع آوری بیش از 41 هزار تن پسماند از محدوده منطقه 10 تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری بیش از 41 هزار تن پسماند از محدوده منطقه 10 تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید