خبرنگاران رسیدگی فوری به پرونده های قدیمی در دادگستری تهران

به گزارش وبلاگ ساعت، تهران - خبرنگاران- رییس کل دادگستری استان تهران رسیدگی به پرونده های قدیمی و پرشاکی را از اولویت های اجرایی دادگستری کل استان تهران برشمرد.

خبرنگاران رسیدگی فوری به پرونده های قدیمی در دادگستری تهران

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان تهران، محمد جواد حشمتی با اشاره به برنامه های تحولی جاری در رسیدگی به پرونده های قضایی از کاهش میزان 7700 موردی پرونده های معوقه اطلاع داد و توضیح داد: یکی از علل مراجعات مکرّر به دستگاه قضا و مسئولان قوه قضاییه، درخواست برای رسیدگی به پرونده های معوقه و پرشاکی است که با کوشش و کار جهادی همکاران و همچنین استفاده از تمام ظرفیت های موجود شاهد دست یابی به نتایج مطلوب می باشیم.

وی در این زمینه اضافه کرد: با وجود شرایط بحرانی ناشی از شیوع بیماری کرونا، حکم پرونده تعاونی مسکن کارگران منطقه برق تهران با دوازده هزار شاکی که از یازده سال پیش در جریان بوده، در حال آنالیز است.

حشمتی گفت: در این زمینه رئیس دستگاه قضا از کوشش های دادگستری کل استان تهران، برای رسیدگی فوری و به نتیجه رساندن پرونده های پرشاکی با وجود شرایط خاص کشور نیز تقدیر نمود.

شایان ذکر است اولین جلسه رسیدگی به پرونده شرکت بزرگ خودرو به صورت علنی در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کاشانکی بیستم اسفند ماه برگزار شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رسیدگی فوری به پرونده های قدیمی در دادگستری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رسیدگی فوری به پرونده های قدیمی در دادگستری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید