خبرنگاران روکش مکانیزه بزرگراه شهید رسولی، در جنوب تهران انتها یافت

به گزارش وبلاگ ساعت، تهران- خبرنگاران- شهردار منطقه 19 تهران اظهار داشت: عملیات روکش مکانیزه بزرگراه شهید رسولی با پخش 300 تن آسفالت در این محور پرتردد به اتمام رسید.

خبرنگاران روکش مکانیزه بزرگراه شهید رسولی، در جنوب تهران انتها یافت

علی توکلی روز شنبه در این باره به خبرنگار وبلاگ ساعت گفت: بزرگراه شهید رسولی در امتداد بزرگراه امام علی (ع) قرار گرفته که به دلیل ایجاد دسترسی به بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا(س) حجم بالایی از تردد و سفرهای درون شهری را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: به منظور بهسازی این بزرگراه، عملیات روکش مکانیزه آسفالت با صرف 300 تن در مساحتی نزدیک به یک هزار و 400متر مربع از این معبر انجام شد.

شهردار منطقه 19 همچنین به اجرای عملیات لکه گیری آسفالت باهدف سهولت تردد خودروها و شهروندان اشاره نمود و گفت: در مجموع یک هزار و 300 متر مربع از معابر منطقه در محدوده بزرگراه آزادگان، ورودی شهرک مرتضی گرد و خیابان های وصال، علی آبادی، ماهان و رها با پخش 280 تن آسفالت لکه گیری و ترمیم شدند.

به گفته وی، اجرای 300 متر طول جدول در خیابان شقایق و سنگ فرش 40 متر مربع از خیابان دولتخواه جنوبی از دیگر اقدامات عمرانی این شهرداری در راستای طرح نگهداشت شهر هستند.

منطقه 19 شهرداری در جنوب غربی پایتخت قرار گرفته است که دارای 5 ناحیه و 49 محله است.

این منطقه در منتهی الیه جنوبی شهر تهران و در مجاورت مناطق 16، 17، 18 و 20 قرار گرفته است.

منطقه 19 شامل محله های متعددی است که خانی آباد، شهرک شریعتی، عبدل آباد، نعمت آباد، صالح آباد، دولتخواه از مهمترین محلات این منطقه است.

کوره های آجرپزی، بوستان ولایت، دانشکده شریعتی، دانشگاه آزاد شهر ری، دانشکده بین المللی دندانپزشکی پردیس، میدان تره بار مرکزی شهر تهران، بهشت زهرا(س)، مرقد مطهر امام راحل(ره) و مرکز خرید و فروش همگانی خودرو از اماکن مهم منطقه 19 پایتخت محسوب می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران روکش مکانیزه بزرگراه شهید رسولی، در جنوب تهران انتها یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روکش مکانیزه بزرگراه شهید رسولی، در جنوب تهران انتها یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید