رویدادهای استارت آپی اینوتکس 2022 شروع می گردد

به گزارش وبلاگ ساعت به نقل از پارک فناوری پردیس، سجاد عباسی فشمی، دبیر نمایشگاه اینوتکس 2022 گفت: پنجمین دوره رقابت های استارت اپی اینوتکس اینوتکس پیچ، با مشارکت فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور، از 30 دی ماه شروع می گردد و تا 25 فروردین 1401 در استان های فارس، قم، زنجان، کرمانشاه، سمنان و تهران ادامه دارد.

رویدادهای استارت آپی اینوتکس 2022 شروع می گردد

وی ادامه داد: اینوتکس پیچ، بزرگترین رویداد ملی رقابت استارت اپی با حضور تیم های خلاق و نوآور از شهرها و استان های مختلف کشور است که با هدف کشف استعدادها و حمایت از ایده های آنان جهت یاری به رشد و توسعه اقتصاد مبتنی بر دانش و نوآوری در کشور برگزار می گردد.

عباسی فشمی درباره رویداد سیکاپ نیز گفت: فستیوال سیکاپ یک رویداد علمی-سرگرمی است که هر ساله با هدف پرورش تفکر خلاق در دانش آموزان و ارتقای مهارت ها و استعدادهای آن ها به وسیله ایجاد موقعیت های واقعی و چالش برانگیز در قالب بازی های آموزشی برای آنان، طراحی و برگزار می گردد.

ایجاد توازن مناسب بین استان های کمتر برخوردار و پیشرفته در اینوتکس پیچ

ایمان محمدعلی، مسئول برگزاری رویداد اینوتکس پیچ گفت: هر سال شهرهای جدیدی تحت پوشش این طرح قرار می گیرند و در انتخاب شهرها سعی داریم تا توازن مناسبی بین استان های کمتر برخوردار و پیشرفته ایجاد گردد.

وی اضافه نمود: در این رقابت ها استارت آپهای برتر هر شهر به انتخاب داوران محلی انتخاب شده و در ادامه از استارت آپهای برگزیده هر شهر، به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس 2022 و نیز شرکت در رقابت های نیمه نهایی و نهایی در مقابل سرمایه گذاران داخلی و خارجی دعوت می شوند.

محمدعلی ادامه داد: در این مرحله، استارت اپ ها ضمن بهره مندی از فرصت حضور در دوره پیش-شتابدهی مخصوص اینوتکس، امکان بهره مندی از خدمات ویژه از قبیل فضای کار اشتراکی رایگان، خدمات مربوط به سیستم های پرداخت آنلاین و ... را به منظور توسعه کسب وکار و آمادگی بیشتر برای شرکت در رقابت های نهایی را خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: برگزیدگان نهایی این رقابت ها ضمن بهره مندی از جوایز نقدی، امکان استفاده از تسهیلات اعتباری و وام های ویژه ای که برای توسعه کسب وکار خود را خواهند داشت.

مسئول برگزاری رویداد اینوتکس پیچ گفت: در ادوار گذشته رقابت های استارت اپی اینوتکس پیچ، بیش از 700 تیم و استارت آپمشارکت نموده و ایده ها و طرح های نوآورانه خود را به بیش از 200 سرمایه گذار داخلی و خارجی ارائه نموده اند.

محمد علی اضافه نمود: در سال گذشته و در چهارمین دوره این رقابت ها ، 210 استارت آپ از استان های مختلف کشور ثبت نام کردند و در نهایت تیم های برگزیده ضمن بهره مندی از جوایز نقدی 3 میلیارد ریالی بهره مند شدند.

رویداد دانش آموزی سیکاپ، همزمان با اینوتکس 2022 برگزار می گردد

یاسر قرایی، دبیر چهارمین دوره رویداد سیکاپ گفت: در این رویداد با طراحی بخش های مختلف در پی استعدادیابی بچه ها و نوجوانان به جای حالت تستی و چهارگزینه ای، بصورت عملی و در ابعاد مختلف جسمی-حرکتی، شناختی-فکری، روحی-روانی، هیجانی-عاطفی، ارتباطی-اجتماعی هستیم. هدف ما این است تا والدین دانش آموزان با حضور در این رویداد، استعدادهای فرزند خود را بیشتر شناخته و جهت خوبی را برای آینده آنان طراحی نمایند.

قرایی گفت: چهارمین دوره رویداد دانش آموزی سیکاپ این بار همزمان با یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2022) و با هدف توسعه کمی و کیفی آن در ابعاد بین المللی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رویدادهای استارت آپی اینوتکس 2022 شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویدادهای استارت آپی اینوتکس 2022 شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید