زارع پور: صنعت فضایی از عرصه های اقتدارآفرین است

به گزارش وبلاگ ساعت، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ملاقات با مدیران سازمان فضایی کشور، صنعت فضایی را یکی از عرصه های اقتدار آفرین برای کشور و امیدآفرین در میان مردم دانست.

زارع پور: صنعت فضایی از عرصه های اقتدارآفرین است

به گزارش گروه مالی وبلاگ ساعت، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن بازدید از سازمان فضایی و ملاقات با مدیران و کارشناسان این سازمان و تبریک هفته جهانی فضا، گفت: امیدوارم این هفته نقطه شروعی برای حرکت شتابان صنعت فضایی در دوره نو باشد.

وی با اشاره به اهمیت صنعت فضایی گفت: امروز کاربرد های صنعت فضایی به همه حوزه های زندگی بشر تسری پیدا نموده است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

زارع پور اضافه نمود: آنچه مسلم است، در این صنعت از ظرفیت های خیلی خوبی برخورداریم، اما به نظر می رسد که این ظرفیت ها به خوبی مورد بهره برداری قرار نگرفته اند و اگر همگرایی بیشتر و سیاست گذاری مناسب تری را ببینیم، به طورحتم آورده صنعت فضایی چندین برابر وضع فعلی خواهد بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: با توجه به توان و ظرفیت بالایی که در حوزه فضایی کشور وجود دارد و بعلاوه اراده دولت برای توسعه صنعت فضایی، می توان امیدوار بود که این صنعت به ریل شتابان خود برای رسیدن به اهداف طرح ریزی شده بازگردد.

وی تأکید کرد: با تقسیم کاری ملی مناسب در بین بازیگران این صنعت راهبردی و ایجاد هماهنگی و همدلی بیشتر میان تلاشگران این صنعت، می توانیم در کوتاه مدت به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنیم و به سرعت امید تازه ای را هم در میان مردم و هم در میان فعالان این صنعت ایجاد کنیم.

در ابتدای این ملاقات مرتضی براری، رئیس سازمان فضایی و تعدادی از معاونان، گزارشی از عملکرد، اقدامات و برنامه های سازمان ارائه کردند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سرانجام این ملاقات از بخش های مختلف سازمان فضایی بازدید تماشا و رو در رو با کارشناسان و کارکنان سازمان مصاحبه کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "زارع پور: صنعت فضایی از عرصه های اقتدارآفرین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زارع پور: صنعت فضایی از عرصه های اقتدارآفرین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید