ساده ترین راه های طبیعی برای کاهش وزن

به گزارش وبلاگ ساعت، متخصصان تناسب اندام بعضی از ساد ه ترین و در عین حال ایمن ترین روش ها برای سوزاندن چربی شکم را معرفی نموده اند که به تدریج منجر به کاهش وزن سالم می شوند.

ساده ترین راه های طبیعی برای کاهش وزن

به گزارش خبرنگار سرویس علم و پیشرفت وبلاگ ساعت به نقل از هندوستان تایمز، متخصصان تناسب اندام چند روش موثر و بعضی از ساد ه ترین و در عین حال ایمن ترین روش ها برای سوزاندن چربی شکم را معرفی نموده و گفته اند، این روش ها به تدریج منجر به کاهش وزن سالم می شوند.

به گفته محققان، نوشیدن آب ولرم همراه با عسل در اوایل صبح با معده خالی نه تنها چربی های غیر ضروری را از بین می برد و آب می نماید، بلکه مهمتر از همه باعث ایجاد تعادل در هورمون ها و تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد. از دیگر راه های موثر در کاهش چربی شکمی، افزایش مصرف پروتئین است؛ همه ما می دانیم که پروتئین یک ریزمغذی مهم برای رشد انسان است. مصرف مواد غذایی پروتئینی به افزایش درصد عضله یاری می نماید و درنهایت با ایجاداحساس سیری منجر به کاهش چربی ها می گردد.

طب فشاری از دیگر راه های کاهش وزن است؛ در حالی که طب سوزنی از سوزن برای تحریک نقاط مختلف فشار در اطراف بدن استفاده می نماید، طب فشاری با تحریک این نقاط به وسیله ماساژ درمانی انجام می گردد. اعتقاد بر این است که طب فشاری در کاهش استرس، تقویت هضم و بهبود متابولیسم موثر است که همه اینها در مدیریت وزن نقش دارند.

ورزش نیز یک راه موثر برای بهبود سلامتی و سوزاندن کالری است. دویدن یا پیاده روی منظم یکی از موثرترین ورزش ها برای کاهش چربی شکم است.

محققان تاکید می نمایند، افزایش مصرف فیبر در کاهش چاقی تاثیر دارد؛ فیبر در معده شما منبسط می گردد و بعلاوه هضم آن به زمان احتیاج دارد، به این معنی که برای مدت طولانی تری احساس سیری می کنید. بعلاوه مهم است که مطمئن شوید که تعادل مناسبی از ویتامین ها و مواد معدنی را در رژیم غذایی خود دریافت می کنید، زیرا میزان زیاد یا کم آن می تواند اثرات منفی بر سلامت شما داشته باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "ساده ترین راه های طبیعی برای کاهش وزن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساده ترین راه های طبیعی برای کاهش وزن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید