گرایش مردم به مشاوره پیش از ازدواج افزایش یافته است

به گزارش وبلاگ ساعت، خبرنگاران/همدان مدیر دفتر روانشناسی سایبان با بیان اینکه امروز مردم بیش از گذشته به مشاوره پیش از ازدواج گرایش پیدا نموده اند، گفت: مشاوره در این مرحله از زندگی بسیار موثر و یاری کننده است .

گرایش مردم به مشاوره پیش از ازدواج افزایش یافته است

به گزارش وبلاگ ساعت، دکتر وحید مطهری موید یکشنبه 25 مهرماه در حاشیه دوره ملی حضوری و مجازی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران تخصصی ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مشاوره پیش از ازدواج باعث می گردد ازدواج خوشایندی برای انسان ها رقم بخورد، اضافه نمود: به عنوان مثال بیشتر انسان ها برای بار اول ازدواج را تجربه می نمایند اما مشاوران به نمونه های بسیار زیادی مشاوره داده اند و به همین علت نکاتی را بازگو می نمایند که از تخصص آنها برمی خیزد.

وی با بیان اینکه در مشاوره پیش از ازدواج، مشاور به نکاتی اشاره می نماید که به فکر زوجین خطور نمی نماید، اعلام کرد: متأسفانه امروزه مشاوران زیادی هستند که از تخصص های لازم برخوردار نیستند و مردم باید به این نکته توجه نمایند.

مطهری موید اضافه نمود: افراد باید دقت لازم را داشته باشند که مشاور مجوزهای لازم را از سازمان های مربوطه اخذ نموده باشد تا مشاوره های مناسب و درستی دریافت نمایند و هدایت اشتباه نشوند.

این دکترای روانشناسی با بیان اینکه مردم باید به علم و مجوز مشاوران توجه نمایند، گفت: عموم مردم باید به ضرورت مشاوره پیش از ازدواج مطلع شوند تا از ضررهای اقتصادی و عاطفی عدم استفاده از مشاوره جلوگیری گردد.

وی در انتها اعلام کرد: برگزاری برنامه های تخصصی در این حوزه باعث می گردد افراد با روینمودهای تازه آشنا شوند و هر چقدر دانش افزایی در مشاوره ها افزایش یابد نتایج بهتری حاصل می گردد

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گرایش مردم به مشاوره پیش از ازدواج افزایش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرایش مردم به مشاوره پیش از ازدواج افزایش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید