شخصیت شناسی با نوع پیغام هایی که ارسال می کنید!

به گزارش وبلاگ ساعت، سندرم آخرین متن آنلاین، احتیاج اجباری یک فرد را برای ارسال آخرین پیغام در یک مکالمه صرف نظر از اینکه آیا چیزی به آن اضافه می نماید یا نه را توصیف می نماید. از طرف دیگر، بسیاری بر این باورند که وادار کردن طرف مقابل برای انتها دادن به مکالمه، شما را در موقعیتی قدرت قرار می دهد، چراکه دیگر منتظر پاسخ نیستید.

شخصیت شناسی با نوع پیغام هایی که ارسال می کنید!

فرانچسکا، ساکن ایالات متحده و اصالتاً اهل رومانی است. او روانشناسی را در دانشگاه لندن خوانده است و به علت به اشتراک گذاشتن نکات روانشناسی با 1.2 میلیون دنبال نماینده خود در تیک تاک، شهرتی به دست آورده است.

او در جدیدترین ویدیوی خود به مخاطبانش شرح داد که سه پیغام متنی رایج آنها، در خصوص شخصیتشان چه می گویند.

1. اگر همواره تمام نماینده مکالمه هستید

فرانچسکا شرح داد که همواره تمام کردن یک مکالمه، حتی اگر فقط با یک ایموجی یا یک قلب عاشقانه باشد، نشان دهنده ترس از رها شدن است. اگر همواره به هر چیزی که طرف مقابل می گوید پاسخ می دهید، احتمالاً نسبت به اطرافیانتان بیش از حد حساس هستید.

سندرم آخرین متن آنلاین، احتیاج اجباری یک فرد را برای ارسال آخرین پیغام در یک مکالمه صرف نظر از اینکه آیا چیزی به آن اضافه می نماید یا نه را توصیف می نماید. از طرف دیگر، بسیاری بر این باورند که وادار کردن طرف مقابل برای خاتمه دادن به مکالمه، شما را در موقعیتی قدرت قرار می دهد، چراکه دیگر منتظر پاسخ نیستید.

2. اگر استفاده از چند پیغام کوتاه را به نوشتن پاراگراف ترجیح می دهید

افرادی که ترجیح می دهند مجموعه ای از پیغام های کوتاه ارسال نمایند، دامنه توجه کمی دارند و تمرکزشان کم است.

البته پیشنهاد می گردد که پیغام های متنی خیلی طولانی نباشند. در حالت ایده آل، بهتر است طول پیغام هایتان را تقریباً به مقدار یک توییت نگه دارید. ارسال متن های طولانی می تواند برای پیغام گیرنده آزاردهنده باشد، به خصوص اگر آن ها در محل کار خود یا در حال تکمیل یک پروژه هستند. اگرچه ارسال چندین پیغام کوتاه می تواند نشانه بی ادبی یا بی توجهی به وقت گیرنده تلقی گردد.

3. اگر از ایموجی استفاده می کنید

فرانچسکا شرح داد افرادی که در هنگام ارسال پیغامک به شکل قابل توجهی به ایموجی ها اعتماد می نمایند، برونگرا هستند. ایموجی ها، حس افراد را بهتر نشان می دهند، به خصوص زمانی که استفاده از آن ها با پیغام متنی مورد نظر مطابقت داشته باشد.

منبع: روزیاتو

منبع: فرادید

به "شخصیت شناسی با نوع پیغام هایی که ارسال می کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شخصیت شناسی با نوع پیغام هایی که ارسال می کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید