روانشناسی

همه چیز درباره کاشت مو؛ انواع، مراقبت های لازم، عوارض و جدیدترین روش

کاشت مو تکنیکی در جراحی زیبایی است که در آن ریشه های مو، تک تک از ناحیه اهدا کننده به ناحیه در حال ریزش یا خالی از مو برده می گردد. از این روش بیشتر برای درمان ریزش موی مردانه استفاده می گردد و طی آن ریشه هایی که به صورت ژنتیکی در مقابل ریزش مقاوم هستند به...

29 اردیبهشت 1402

راز یک صدای سالم؛ چُرت صوتی چیست؟

متخصص گفتاردرمانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در ادامه گفت: اختلالات خواب، روی عملکرد سیستم بدن و به ویژه حنجره نیز تأثیر دارد. لذا، خواب کافی در آرامش، و به دور از صدای هشدار و زنگ تلفن همراه را باید مورد توجه قرار دهیم.

28 فروردین 1402

چگونه بعد از افطار سرحال باشیم؟

یکی از مواردی که ممکن است افراد در ماه رمضان به علت پر بودن معده پس از خوردن وعده افطار با آن روبرو شوند، بی حالی و احساس سیری است. برای همین منظور، پزشکان توصیه هایی را برای جلوگیری از این امر داشته اند.

20 فروردین 1402

بایدها و نبایدهای مطالعه قبل از خواب

امروزه بسیاری از محققان توصیه می نمایند که خواندن چند صفحه کتاب قبل از خوابیدن می تواند تاثیر به سزایی در کیفیت خواب شما داشته باشد.

14 اسفند 1401

چند ترفند برای اینکه جوان تر از سن تان دیده شوید!

بالا رفتن سن یک فرایند طبیعی است و شما نمی توانید فرایند پیری را متوقف کنید.

3 اسفند 1401

شخصیت شناسی با نوع پیغام هایی که ارسال می کنید!

سندرم آخرین متن آنلاین، احتیاج اجباری یک فرد را برای ارسال آخرین پیغام در یک مکالمه صرف نظر از اینکه آیا چیزی به آن اضافه می نماید یا نه را توصیف می نماید. از طرف دیگر، بسیاری بر این باورند که وادار کردن طرف مقابل برای انتها دادن به مکالمه، شما را در...

24 دی 1401

اضطراب دارید؟ بیخیال قرص ها شوید!

برای جلوگیری از اضطراب های رایج در زندگی که هنوز نیازی به درمان های دارویی ندارند، راه چاره های زیادی پیشنهاد شده است.

19 آبان 1401

20 جاذبه اندونزی که حتما باید ببینید

اگر دوستدار حیات وحش هستید شاید بدانید کدام حیوان به اژدها معروف است و در کجا زندگی می کند. اگر علاقه مند به هنر هستید شاید بدانید کدام پایکوبی سنتی جزو پیشرفته ترین پایکوبی های دنیا به شمار می رود و مرگز فرهنگی آن کجاست. اگر اهل ماجراجویی هستید شاید...

25 شهریور 1401

راه معجزه آسایی برای رفع کردن چاقی شکمی وجود دارد؟

چاقی شکمی می تواند اثرات زیانبارتری نسبت به چاقی کلی بدن بر سلامت شما داشته باشد و بنابراین خلاصی از آن مهم است، اما آیا شیوه های معجزه آسایی که برای این کار با رژیم های غذایی یا وسایل گوناگون پیشنهاد می شوند، مؤثر هستند.

7 شهریور 1401

برترین زمان برای ورزش چه ساعتی است؟

جواب این سوال به اهداف شما بستگی دارد!برای بسیاری از ما، جواب برترین زمان در روز برای ورزش ساده است: زمانی که بتوانیم.

23 مرداد 1401

آیا سردرد شما نشانه تومور مغزی است؟

با شناخت نشانه های تومور مغزی می توان نسبت به ابتلا به این بیماری سریع تر اقدام کرد و در کنار درمان، از فرایند پیشرفت بیماری جلوگیری به عمل آورد.

22 مرداد 1401

آیا درباره شب های سفید روسیه چیزی می دانید؟

آیا تا به حال نام شب های سفید به گوشتان خورده است؟ اصلا تا به حال شب هایی را دیده اید که به روشنی سپیده دم باشد و در آن هیچ خبری از ستاره های نقره ای و درخشان نباشد؟ تعجب نکنید، پدیده شب های سفید در روسیه اتفاق می افتد. شما می توانید این رویداد خارق العاده...

13 مرداد 1401

چرا باید حیوانات را واگذار کنیم، نه معامله؟

از آن جا که حیوانات به زندگی ما شادی می بخشند، کاملا قابل درک است که ما دوست داشته باشیم که آنها عضوی از خانواده ما باشند. برای همین است که سال های سال است، خرید و فروش حیوانات یکی از راه هایی است که می توان یک همدم پیدا کرد که قدر محبت ما را می داند. هرچند...

9 مرداد 1401

نوشیدن آب در این زمان شما را لاغر می نماید!

همه شما تا به حال یک بار این جمله را شنیده اید که نوشیدن یک لیوان آب قبل از غذا موجب لاغری شما می گردد که این تنها فایده این نوشیدنی معجزه آسا نیست.

1 مرداد 1401

ساده ترین راه های طبیعی برای کاهش وزن

متخصصان تناسب اندام بعضی از ساد ه ترین و در عین حال ایمن ترین روش ها برای سوزاندن چربی شکم را معرفی نموده اند که به تدریج منجر به کاهش وزن سالم می شوند.

26 خرداد 1401

سلفی از حیات وحش چطور بر نرخ زادوولد حیوانات اثر می گذارد؟

طبق پژوهش های علمی، سلفی گرفتن با حیوانات باعث استرس و ناراحتی آن ها می شود و متعاقب آن می تواند بر نرخ زادوولدشان تأثیر بگذارد.

14 خرداد 1401

برترین برنامه ورزشی برای تقویت ماهیچه های پا ویژه خانم ها

ماهیچه های پا از بزرگ ترین و قوی ترین ماهیچه های بدن به شمار می فرایند که وزن بدن را تحمل می نمایند و در بیشتر فعالیت ها و حرکات بدن نقش دارند. جدا از اهمیت این ماهیچه ها برای کارکرد مناسب بدن، آن ها می توانند ظاهر زیبایی هم به شما بدهند و تناسب اندامتان...

11 خرداد 1401

کوه مرا می خواند

کوه های سر به فلک کشیده و زیبای ایران همیشه پای ثابت مقصدهای گردشگری هستند .

11 خرداد 1401

موزه آینده؛ زیباترین بنای دنیا در دبی افتتاح می گردد

موزه آینده دبی در حال آماده شدن برای جشن افتتاح است و انتظار می رود مهمانانی از سراسر دنیا در این مراسم حضورداشته باشند. این موزه که در کنار برج های امارات در جاده شیخ زاید واقع شده در تاریخ 22 فوریه، 22/2/2022، افتتاح خواهد شد.

27 فروردین 1401

7 راه چاره برای مدیریت استرس

چرا استرس داریم؟ به راستی این استرس چیست که در اندوه و شادمانی دست از سر ما بر نمی دارد؟ در واقع استرس، حاصل فشارهاست؛ و ما زمانی دچار استرس می شویم که تحت فشار هستیم.

20 بهمن 1400
تعداد: (50)