نسخه اصلی و قدیمی Duke Nukem Forever به بیرون درز کرد

به گزارش وبلاگ ساعت، تصاویری از نسخه سال 2001 بازی دوک نوکم برای همواره (Duke Nukem Forever) منتشر شد. این بازی در سال 2011 عرضه شد. با وجود اینکه چندین سال بود در حال ساخت بود. این تصاویر نشان می دهند که این بازی در سال 2001 آماده بوده است.

نسخه اصلی و قدیمی Duke Nukem Forever به بیرون درز کرد

تصاویر منتشر شده نسبت به مواردی که در مراسم E3 بسیار کامل تر هستند. همین مورد عجیب است که به چه علت این تصاویر منتشر شده، در مراسم نشان داده نشده اند. بازی دوک نوکم برای همواره در سال 1997 معرفی گردید. این بازی حدود 14 سال در دست ساخت بود. سپس در سال 2011 برای کنسول های نسل 7 عرضه شد. نکته جالب اینجاست که زمانی که این بازی معرفی گردید، کنسول های نسل 5 در بازار موجود بودند و نسل 6 هنوز معرفی نشده بود! به همین علت این بازی طولانی ترین زمان ساخت را بین عناوین بازی دارد.

نسخه سال 2001 به زودی عرضه خواهد شد. این نسخه دارای تمامی قسمت های بازی به سبک خاص خود است. البته با نسخه کامل فاصله زیادی دارد. نکته بسیار جالب اینجاست که دوک نوکم سال 2001 با استفاده از موتور انیمیشن سازی آنریل انجین 1 (Unreal Engine 1) ساخته شده است.

شرکت سازنده این بازی به نام 3دی رلمز (3D Realms) در سال 2001 با مسائل زیادی روبرو شد. این مسائل همچنان ادامه پیدا نموده و در سال 2003 تنها 18 نفر روی دوک نوکم برای همواره کار می کردند. یکی از دلایل مدت زمان ساخت طولانی این بازی نیز همین مسائل درون 3دی رلمز است.

در سال 2006 یکی از سازندگان این بازی بیان کرد که شرایط بازی به شدت نامناسب است و قرار است دوباره ساخت بازی از اول آغاز گردد. حتی با عدم پیشرفت این بازی بسیاری از کارکنان 3دی رلمز از این شرکت استعفا دادند. این ماجرا همچنان ادامه پیدا کرد تا در سال 2010 به طور کلی فرایند ساخت تغییر کرد.

در سال 2010 شرکت گیرباکس (Gearbox) امتیاز بازی دوک نوکم را خرید. این شرکت پس از 1 سال بازی را با شکل و شمایل نو عرضه کرد. سپس البته پس از عرضه بازی امتیاز 49 را از سایت متاکریتیک دریافت نموده و چندان خوب عمل نکرد.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "نسخه اصلی و قدیمی Duke Nukem Forever به بیرون درز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه اصلی و قدیمی Duke Nukem Forever به بیرون درز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید