13 اتفاق مسلمی که وقتی با برترین دوست خود سفر می کنید خواهد افتاد

به گزارش وبلاگ ساعت، سفر کردن با کسی، در واقع قدرت دوستی را به قوی ترین حد خودش می رساند و نشان می دهد که شما چقدر در زندگی، تفکر و فرهنگ به هم نزدیک هستید.

13 اتفاق مسلمی که وقتی با برترین دوست خود سفر می کنید خواهد افتاد

خیلی از افراد شانس داشتن یک همراه خوب در مسافرت را ندارند، چون واقعا پیدا کردن شخصی که دقیقا شبیه به شما مسافرت می نماید، سخت است. اما وقتی شما با دوست خود سفر می کنید و متوجه می شوید که این شخص دقیقا کسی است که دلتان می خواهد با او سفر کنید، شما برترین نوع دوستی که می تواند وجود داشته باشد را پیدا نموده اید.

با برترین دوست خود سفر کردن متفاوت تر از سفر کردن با یک آشنا است. برترین دوست کسی است که ظاهر و باطن او را می شناسید، کسی که از گذشته اش با خبرید و او نیز شما را به خوبی می شناسد. درست است که مسافرت با برترین دوستتان نیز می تواند سخت پیش رود ولی از آنجایی که همدیگر را به خوبی می شناسید، حل کردن این مشکل آسان تر است.

در ادامه با اتفاقاتی که در حین سفر با دوست صمیمی تان رخ می دهد، همراه باشید.

هزاران جوک خواهید ساخت

مطمئنا شما هم لحظات خنده دار و عجیب و غریبی را با اطرافیان خود تجربه نموده اید. حال ممکن بوده که برخی از این جوک ها را تنها شما متوجه بشوید و برای شما خنده دار باشد. شما ممکن است با گفتن تنها یک کلمه جوری بخندید که نتوانید جلوی خود را بگیرید یا با یک کلمه مختصر یا یک اشاره دست متوجه منظور همدیگر شوید. حتی به درجه ای برسید که بقیه فکر نمایند کلا به زبان دیگری حرف می زنید. به این شکل همدیگر را می فهمید.

شاید با دیگران گرم بگیرید ولی بخاطر جوک هایی که فقط خودتان از آن خبر دارید، سفری انحصاری خواهید داشت

معمولا با دیگر مسافران برخورد خواهید کرد و در راستا با خیلی ها دوست خواهید شد. اما مهم نیست که با چه کسی می چرخید و به گردش می پردازید، چون شما بعد از همسفر شدن با برترین دوست خود فقط با او می سازید و اشتراکات زیادی دارید. البته همراه با کلی جوک که فقط و فقط خودتان از آن خبر دارید. هنگامی که بین گروهی هستید، ممکن است جوک و یا خاطره ای بامزه که با هم داشتید، یادآوری کنید. با این تفاسیر، بقیه افراد گروه مات و مبهوت، بی خبر از داستان به شما زل می زنند در حالی که شما از خنده زمین را گاز می زنید. مطمئنا این کار شما عمدی نیست. ولی برداشت خوبی ندارد. به هر حال شما نمی توانید با به خاطر آوردن داستان از تخت افتادن دوستتان جلوی خود را بگیرید و ناخودآگاه آغاز به خنده می کنید. البته شما سعی خود را برای شرح قضیه می کنید، ولی شنیدن کی بود مانند تماشا!.

صدها عکس عالی خواهید گرفت

شما دقیقا می دانید که چه مدل عکسی را احتیاج دارید و از این که دوستتان را مجبور کنید دوباره عکس بگیرد نمی ترسید. چرا؟ چون بسیار به هم نزدیک هستید. می توانید بگویید که پایم در عکس تعیین نیست یا موهایم مرتب نبوده و حتی یک ذره هم عجیب نخواهد بود. ولی به یک رهگذر گفتن این همه جزئیات یکم عجیب است. در نهایت شما از یکدیگر عکسهایی بی نظیر گرفته اید. پس در حقیقت شما برای یکدیگر تیم عکاسی هستید که هدفش گرفتن برترین عکس است و برترین عکس را نیز خواهید گرفت.

مردم شما را رفیق های سفر یکدیگر می دانند و اینگونه خطاب می نمایند

نگاه کن، دخترهای کالیفرنیایی اونجا هستند. پسرهای هلندی آمدند.

استرالیایی ها کجا رفتند؟ صبر کنید برزیلی ها بیایند.

محلی ها شما را از کشور یا شهری که آمده اید، می شناسند و شما نیز بعد از مدتی با شنیدن نام کشور، شهر یا استان خود، ناخودآگاه جواب خواهید داد. مردم وقتی شما را تنها می بینند، متعجب می شوند چون شما همواره با هم هستید. هر چند احتمال دیگری در حین دوش گرفتن است. بعد از چند ساعت دور از هم بودن، حس عجیبی سراغتان می آید.

وقتی از هم دور می شوید حس اضطراب و ناراحتی سراغتان می آید

اگر یکی از شما مجبور گردد در جای دیگری از هواپیما، اتوبوس یا کشتی بنشیند، شما به طور عجیبی برای یکدیگر دل تنگ خواهید شد. اگر یکی از شما به فروشگاه، حمام یا هر جای دیگری غیر از کنار شما برود، شما اندکی احساس تنهایی می کنید. در واقع شما همدیگر را کامل می کنید. انگار نیمه دیگر شما گم شده است. در هنگام تنهایی، شما مجبور هستید عادی رفتار کنید و دیگر نمی توانید آن دیالوگ ها و گفتگوهایی مسخره خودتان را داشته باشید. وقتی دوباره با هم جفت می شوید، حس راحتی و آزادی را مجددا درک خواهید کرد و به همان رفتار عجیب و غریب و مسخره بازی خودتان باز می شد.

همدیگر را تشویق می کنید

شما برترین هوادار دیگری در هر کاری می شوید. در حقیقت مسافرت کردن بیشتر به این دلایل انجام می گردد: روبرو شدن با ترس، به چالش کشیدن خود و خارج شدن از محدوده امن اطراف محل زندگی. وقتی با برترین دوست خود به سفر می روید به یکدیگر یاری می کنید که این چالش ها و ترس ها را از بین ببرید و برترین هوادار یکدیگر می شوید. با یاری به رشد دیگری خودتان نیز رشد می کنید و در هر مرحله از راستا سفر، یکدیگر را تشویق می کنید.

از یکدیگر یاد می گیرید

هرچه قدر هم با یکدیگر فرق داشته باشید، این اختلاف را با راه و روش مسافرت با یکدیگر رفع می کنید. اگر آهسته هستید، سریع بودن را یاد می گیرید. اگر سریع هستید، شکیبا بودن را یاد می گیرید. اگر خجالتی هستید، اجتماعی بودن را یاد می گیرید. اگر اجتماعی هستید، شاید یاد بگیرید که همواره و هرجایی نباید هر چیزی را اعلام کرد و قبلش لحظه ای تامل می کنید. اگر تودار و کم حرف هستید، یاد می گیرید که شجاع باشید. اگر شجاع و ماجراجو هستید، یاد می گیرید که کمی احتیاط کنید. به هر حال، شما می توانید از اخلاق و رفتار یکدیگر الگوبرداری کنید. شما هر چه بیشتر سفر کنید بیشتر همدیگر را خواهید شناخت.

با یکدیگر ریسک بیشتری می پذیرید

نظرت چیه حلزون بخوریم؟

میخوای بانجی جامپینگ رو امتحان کنیم؟

میخوای بریم یه جزیره دورافتاده چادر بزنیم؟

اگه تو هستی منم هستم

وقتی با برترین دوست خود همسفر می شوید، با یکدیگر اخت پیدا می کنید. اگر یکی هوس بازی به سرش بزند، دیگر دوستتان احتیاج به متقاعد شدن ندارد. این بازی از امتحان کردن غذای عجیب محلی گرفته تا سعی در صحبت کردن با محلی ها متغیر است. با برترین دوست خود، در هنگام انجام کارهای غیر معمول، حسی معمولی خواهید داشت. با یکدیگر چیزهایی را تجربه خواهید کرد که به تنهایی هیچوقت قابل لمس نبوده اند.

درک و فهم تان از یکدیگر بالاتر می رود

وقتی با کسی مسافرت می کنید، ظاهر و باطن او را خواهید شناخت. حال اگر شما برترین دوست یکدیگر نیز بوده باشید، این شناخت خیلی فراتر خواهد رفت. از علایق و تنفرات و از حس و حال یکدیگر باخبرید. می دانید دیگری چه غذایی دوست دارد، هنگام سرخوش بودن چگونه رفتار خواهد نمود و حتی از سلیقه همدیگر در انتخاب جنس مخالف باخبرید. می دانید کی باید با دوستتان صحبت کنید و چه زمانی باید او را به حال خودش رها کنید. شما در کوشش برای راستا یابی از مکانی به مکان دیگر هستید، در پی یافتن راستا های حمل و نقل و غیره. در حقیقت با همواره کنار هم بودن، یاد می گیرید در کنار هم از پس مسائل برآیید. با هم مسافرت کردن، پایه های دوستی شما را محکم تر می نماید.

کم کم به یک نفر تبدیل می شوید

دقت کنید، هر چه بیشتر با هم سفر می کنید، بیشتر شبیه به هم می شوید. انگار روح و ذات شما با هم همگام شده است. برخی وقت ها نیز عجیب و ترسناک است. همواره هم نظر بودن یکدیگر را حس می کنید. هر دو تصمیم می گیرید بیرون بروید یا نروید. هر دو سیب زمینی سرخ نموده دوست دارید یا سالاد سفارش می دهید. هر دو ورزش می کنید یا استراحت. ممکن است هر دو یک دست لباس را ست کنید بدون اینکه متوجه شوید. عجیب به نظر می سد ولی اتفاق می افتد.

طرز بیان مشابه خواهید داشت

اگر به میزان کافی با یکدیگر سفر کنید، نهایتا متوجه خواهید شد که به طرز عجیبی قادر به اتمام جمله های یکدیگر هستید. حتی جملاتی یکسان را همزمان به زبان خواهید آورد. وقتی مدت زمان زیادی کنار یکدیگر هستید، لهجه، اصطلاحات و حتی گویش هایتان نیز بر دیگری تاثیر می گذارد. تا آنجایی که از کلمات یکسان استفاده می کنید، مثل یکدیگر صحبت می کنید و در بالاترین حالت، در یک لحظه، دقیقا جملات یکدیگر را می گویید. ممکن است هر دو به یک طریق به سوال کسی جواب دهید یا یک جور به یک جوک واکنش نشان دهید. یکم عجیب است ولی در آخر، این دوستی است. دوستی دوست داشتنی.

از اصطلاحات یکدیگر استفاده می کنید

مانند مورد اشاره شده بالا، شما از کلمات دیگری تقلید می کنید. اصطلاحات دیگری را می شنوید و خودتان از آن استفاده می کنید. اگر هر کدام از شما کلمه ای همواره بر زبانش است، در حین مسافرت آن قدر تکرار خواهد شد که هر دو به طرز عجیبی از آن بهره ببرید. انگار زبانی برای خودتان تشکیل داده اید. شاید مردم فکر نمایند عجیب است ولی در واقعیت فوق العاده است. و شما و دوستانتان به این رسیده اید با وجود اینکه خیلی ها نرسیده اند.

در کل دوستی به درجه ای بالاتر می رسد

وقتی با برترین دوستتان سفر می کنید در نهایت هیچ چیزی جلوی پیشرفت دوستی شما را نمی گیرد. شما از هر چیز دیگری باخبرید و از هیچ چیز جلوی دیگری خجالت نمی کشید. حال می خواهد استفاده از دستشویی باشد، تعویض لباس یا هر چیز دیگری. هر چیزی فراهم خواهد بود. آن قدرت که ارتباط شما نیز نتیجه این دوستی خواهد بود. شما همواره با هم خواهید بود و با علاقه لحظات خوش مسافرت های دو نفره خود را به یاد خواهید آورد. چون دوستانی که با یکدیگر سفر می نمایند، همواره دوست خواهند ماند.

منبع: کجارو / huffingtonpost.com

به "13 اتفاق مسلمی که وقتی با برترین دوست خود سفر می کنید خواهد افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 اتفاق مسلمی که وقتی با برترین دوست خود سفر می کنید خواهد افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید