نصیرزاده: دریافت امتیاز از تیم 100 میلیاردی پرسپولیس جذاب است

به گزارش وبلاگ ساعت، مدیرعامل ماشین سازی می گوید دریافت یک امتیاز از پرسپولیس در استادیوم آزادی برای تیمش جذابیت دارد.

نصیرزاده: دریافت امتیاز از تیم 100 میلیاردی پرسپولیس جذاب است

به گزارش وبلاگ ساعت، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته نهم رقابت های لیگ برتر گفت: به نظر می رسد که گاهی اوقات امدادهای غیبی به ما یاری می نماید که پنالتی هایی که داور به ضرر ما می گیرد گل نمی گردد. پنالتی علیه ما که برابر سپاهان گرفته شد هم پنالتی نبود و گل نشد و حامد لک در دو بازی دو پنالتی گرفت. نتیجه مسابقه که از تیم 100 میلیاردی پرسپولیس گرفته شد جذابیت داشت چون که بازی ما منصفانه بود. اگر در جریان مسابقه کسی خودش را زمین بزند، داور وظیفه دارد به سرانجام بازی به وقت ها اضافه کند.

او ادامه داد: از نحوه اعتراض تماشاگران به پنالتی زننده بازی، نشان می دهد که خودشان به خودشان معترض هستند اما ما از نتیجه مسابقه راضی هستیم و امتیاز دریافت از پرسپولیس در آزادی سخت است. جو رسانه ای در تهران به نفع پرسپولیس است چون تیم بزرگ و پرطرفداری است. من آدم فنی در فوتبال نیستم اما پرسپولیس مسابقه را به سرعت آغاز می کرد و به سرعت پرس می کرد اما در نیمه دوم رسول خطیبی مسائل را رفع کرد.

مدیرعامل ماشین سازی اضافه کرد: 9 نفر به تیم ما اضافه شدند و اگر هر چه جلوتر برویم شرایط بهتر می گردد و امیدوارم نتایج بهتر بگیریم.

او درباره حرکات رسول خطیبی حین اعلام پنالتی گفت: هر کسی آستانه تحملی دارد. دریافت پنالتی در دقایق سرانجامی حساس است. او یک اعتراض معمولی کرد و اخطارش را هم گرفت. این حرکات به معنای توهین تیم مقابل نیست و مساله خالی کردن آن فشار روانی است. رسول خطیبی مربی خوبی است و من با او خیلی راحت هستم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نصیرزاده: دریافت امتیاز از تیم 100 میلیاردی پرسپولیس جذاب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیرزاده: دریافت امتیاز از تیم 100 میلیاردی پرسپولیس جذاب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید