نوبت گیری سنجش نوآموزان پیش دبستانی و ابتدایی آغاز شد ، والدین برای ثبت نام به این سایت مراجعه نمایند

به گزارش وبلاگ ساعت، آموزش و پرورش شهر تهران از والدین خواست که برای نوبت گیری سنجش نوآموزان پیش دبستانی و بدو ورود به دبستان اقدام نمایند.

نوبت گیری سنجش نوآموزان پیش دبستانی و ابتدایی آغاز شد ، والدین برای ثبت نام به این سایت مراجعه نمایند

به گزارش وبلاگ ساعت، آموزش و پرورش شهر تهران خاطرنشان کرد: نوبت گیری سنجش نوآموزان پیش دبستانی و بدو ورود به دبستان از فروردین ماه 1402 به وسیله والدین و به وسیله آدرس الکترونیکی my.medu.ir شروع شده است.

همه ساله برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی و بدو ورود به دبستان و غربالگری نوآموزان در تابستان اجرا می شد، اما سال جاری برای اولین بار در طول سال تحصیلی 1402ـ1401 در حال اجراست لذا شایسته است والدین جهت تسهیل در فرآیند سنجش و بعلاوه دریافت خدمات مطلوب تر با تسریع در نوبت گیری نسبت به ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان اقدام نمایند.

  • چگونه برای نوآموزان پیش دبستانی نوبت سنجش سلامت بگیریم؟ | مراحل کار مشخص نوبت در سامانه را اینجا ببینید

داشتن شناسنامه الکترونیکی سلامت نوآموزان، پیش شرط ثبت نام در پایه اول ابتدایی است و با توجه به ارزش و اهمیت تشخیص و مداخله به هنگام، باید والدین نسبت به نوبت گیری به وسیله سامانه مذکور و انجام غربالگری نوآموزان با مراجعه به پایگاه های سنجش شهر تهران اقدام نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "نوبت گیری سنجش نوآموزان پیش دبستانی و ابتدایی آغاز شد ، والدین برای ثبت نام به این سایت مراجعه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوبت گیری سنجش نوآموزان پیش دبستانی و ابتدایی آغاز شد ، والدین برای ثبت نام به این سایت مراجعه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید