همایش بهره وری کارایی ندارد، جای سیاسیون در همایش بهره وری نیست!

به گزارش وبلاگ ساعت، هاشمی رفسنجانی گفت: جای دعوت از سیاسیون برای سخنرانی در همایش بهره وری از محققان این حوزه باید دعوت می شد.

همایش بهره وری کارایی ندارد، جای سیاسیون در همایش بهره وری نیست!

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار ، در شرح نقش شهروندان جهت ارتقای بهره وری، گفت: اگر واقعیت را از زبان من می خواهید اعتقاد من این است که برگزاری این چنین همایش هایی به درد نمی خورد.

رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر این نکته که برگزارش همایش ها در هر جهت باید تأثیرگذار باشد، اضافه کرد: برای برگزاری همایش بهره وری باید از پیش اعلام و روی موضوعات مربوطه کار، تحقیقات و مقاله ارائه می شد.

او با اشاره به حضور افراد سیاسی به عنوان سخنران در همایش ملی بهره وری، ادامه داد: در همایش بهره وری جای من و افراد سیاسی که به عنوان سخنران دعوت می گردد، باید از مسئولانی دعوت می شد که از فعالیت خود در حوزه بهره وری بتوانند دفاع نمایند و به این گونه با گفتگو اثری مثبت تر ایجاد کند.

ایران جزء 5 کشور آخر دنیا در میزان بهره وری/ میزان کار مفید هر ایرانی 15 ساعت در هفته

هاشمی رفسنجانی توضیح داد: برگزاری این همایش در کنار نقاط ضعف توانست بعضی از احتیاج های مدیریت شهری را به گوش مسئولان برساند، اما تأکید مجدد من این است که در برگزاری همایش بهره وری جای من سیاسی باید محققان دعوت می شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "همایش بهره وری کارایی ندارد، جای سیاسیون در همایش بهره وری نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش بهره وری کارایی ندارد، جای سیاسیون در همایش بهره وری نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید