واکنش شدید استراماچونی به اظهارات کالدرون

به گزارش وبلاگ ساعت، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی سختی برابر تراکتور در تبریز داریم ولی ما به دنبال شکست دادن حریف و کسب پیروزی هستیم.

واکنش شدید استراماچونی به اظهارات کالدرون

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ساعت، آندره استراماچونی عصر امروز پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتور و استقلال در تبریز گفت: تلاش می کنیم فردا بازی خوبی ارائه دهیم. به دنبال کسب پیروزی در این بازی هستم.

وی در خصوص حاشیه های نشست خبری بازی قبلی تیم استقلال و عصبانیتش گفت: من توقع دارم که به من احترام گذاشته شود، هیچ وقت مسئله ای با وبلاگ ساعت نداشتم و نمی خواستم به کسی توهینی شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه تراکتور یکی از بهترین تیم های لیگ است، گفت: این تیم یکی از بهترین مربی های لیگ را دارد و آن ها همچنین یکی از پولدارترین باشگاه های ایران هستند.

استراماچونی با اشاره به اینکه من هر روز سعی می کنم بهتر و بهتر شوم، گفت: عادت ندارم تیمم را برای مساوی به میدان بفرستم. به بازی فردا به عنوان یکی از مهم ترین بازی های استقلال با احترام نگه می کنیم. ما استقلال هستیم و هیچ وقت برای نتیجه مساوی به زمین نمی رویم.

وی با تاکید بر اینکه آمدن به یک کشور و تیم جدید برای مربی راحت نیست، ادامه داد: خیلی از چیزها متفاوت تر از آن چیزی است که من در سابقه کاریم دیده ام، برای ما مهم است که بلوغ و سطح مان را حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه کسب امتیاز در بازی فردا سخت است، افزود: ما تمام تلاش خود را می کنیم. نتوانستم از اول فصل فلسفه خودم را دنبال کنم چراکه به زمان نیاز داریم خودمان را با شرایط لیگ و بازیکنان تطبیق دهیم. این پروسه تمام نشده و ما باید پیشرفت کنیم. این پیشرفت ما در بازی ها نشان داده می شود.

استراماچونی همچنین افزود:: برای رسیدن به پیروزیت نیاز به زمان است و باید همه تلاش کنیم. اگر در یک جهت، یک هدف را دنبال کنیم، نتایجش را می بینیم. اگر از این هدف دور شویم هیچ تغییری را نمی بینیم. تمام انرژی من در این جهت است.

وی با تاکید بر اینکه فردا نباید از جو ورزشگاه ترسی داشته باشیم، گفـت: استادیم تراکتور یکی از داغ ترین و پرشورترین ورزشگاه های ایران است ولی وقتی تیم سطح بالایی در این بازی حاضر می شود باید از طرفداران تراکتور انرژی بگیرد.

سرمربی استقلال با بیان اینکه تراکتور خیلی تیم باتجربه ای است، گفت: در این بازی به بهترین شرایط مان نرسیده ایم و دو بازیکنی که برای سیستم ما مهم هستند، یعنی چشمی و شجاعیان را هفته پیش از دست دادیم.

وی در خصوص این بازیکنان ادامه داد: یکی از آن ها رهبر خط دفاعی و دیگری بهترین بازیساز تیم بود، گزینه های زیادی برای جانشینی این دو بازیکن نداریم ولی ما در یک بازی بدون این دو بازیکن حاضر شدیم و فردا هم همین کار را می کنیم.

استراماچونی گفت: فردا هر بازیکنی لباس استقلال را بپوشد باید 110 درصد از توانش را برای استقلال می گذارد.

وی ادامه داد: من در ایران به خاطر اهمیت استقلال حضور دارم. من از اروپا آمدم و این پیشنهاد را به خاطر اسم و تاریخچه و اسم استقلال قبول کردم. گرچه ممکن است الان مشکلاتی داشته باشیم ولی باید به جایگاهی شایسته استقلال است برسیم.

سرمربی استقلال ابراز داشت: ما سخت کار می کنیم. برای من تمرین مهم است تا بدانیم کدام بازیکنان می توانند جزئی از تیم باشند که به پیروزیت برگردیم. متاسفانه چند فصل است نتوانسته ایم در لیگ پیروز باشیم و این نشان می دهد که باید هنوز کار کرد.

وی با تاکید بر اینکه برخی بازیکنان تراکتور سابقه حضور در جام های جهانی فوتبال را دارند، گفت: برای مربی آن ها احترام زیادی قائل هستم. امیدوارم یک بازی خوب باشد. این مسابقه حتما یک بازی مهم است و امیدوارم هر تیمی که شایسته است بیشترین امتیاز را بگیرد.

وی در خصوص اظهارات کالدرون سرمربی پرسپولیس نیز گفت: نمی دانم چرا کالدرون درباره استقلال حرف می زند، این دفعه حرفی زد که از مرزها خارج شد. چون خط نگه دار در بازی قبلی اشتباه کرد ولی شاید اشتباهات به نفع پرسپولیس را فراموش کرده اند. او گفت چیزهایی پشت پرده وجود دارد و من این را دوست نداشتم.

وی گفت: اگر چیزی واقعا هست و می داند، شفاف بگوید چون این نظرات برای فوتبال ایران بد است. او می خواهد بگوید فوتبال ایران سالم نیست. این برای همه تیم هاست. کالدرون دوست دارد درباره همه صحبت کند. پس بهتر است شفاف صحبت کند.

وی گفت: اظهارات کالدرون این برای فوتبال ایران خوب نیست و من قسمتی از فوتبال ایران هستم. باشگاه این موضوعات را پیگیری می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واکنش شدید استراماچونی به اظهارات کالدرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش شدید استراماچونی به اظهارات کالدرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید