پاسداشت هفته وحدت در جنوب شهر با حرکت کاروان شادی

به گزارش وبلاگ ساعت، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از اجرای برنامه های شاد فرهنگی و هنری به مناسبت هفته وحدت خبر داد.

پاسداشت هفته وحدت در جنوب شهر با حرکت کاروان شادی

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهدی بصیری، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: به همین دلیل کاروان شادی مهر و وحدت با اجرای گروه هنری نور مشکات، دوشنبه 12 آبان در نواحی 1 و 2 و سه شنبه 13 آبان نیز توسط گروه هنری ثامن الحجج در ناحیه 3 حرکت می کند.

او اضافه نمود: این کاروان ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی به برگزاری جشن، نورافشانی، مدیحه سرایی، سرود خوانی و تواشیح همراه با اهدای گل و هدیه به شهروندان می پردازند.

به گفته بصیری پاسداشت هفته وحدت و ایجاد فضایی شاد در بین شهروندان از مهمترین اهداف راه اندازی این کاروان ها محسوب می شود.

همچنین به مناسبت این هفته ضمن آذین بندی مساجد، ساختمان های اداری و معابر اصلی منطقه، مسابقه ویژه ای همراه با اهدای جوایز بین منتخبین در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

بصیری در بخش دیگری به تدارک برنامه های فرهنگی به مناسبت 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز اشاره و بیان کرد: به همین دلیل برنامه های مختلفی در قالب برگزاری مسابقه کتابخوانی، دلنوشته و شعر با موضوع فرهنگ ایثار و دانش آموز تدارک دیده شده است که بصورت مجازی در سرای محلات، مدارس و مراکز فرهنگی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پاسداشت هفته وحدت در جنوب شهر با حرکت کاروان شادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسداشت هفته وحدت در جنوب شهر با حرکت کاروان شادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید