بازی رایانه ای و کنسول بازی

مبارزات فاینال فانتزی 12 شاهکاری در طراحی بازی است

فاینال فانتزی 12 یک بازی نقش آفرینی از اسکوئر انیکس (Square Enix) است که در سال 2006 برای پلی استیشن 2 منتشر شد و اکنون روی پلتفرم های فعلی در قالب یک بازسازی عالی به نام The Zodiac Age در دسترس است. این بازی در دنیای جنگ زده ایوالیس (Ivalice) اتفاق می افتد. پادشاهی کوچک دالماسکا...

11 اردیبهشت 1403

10 قهرمان بداخلاق انیمیشن های برتر؛ از شرک تا کورالین

بیشتر قهرمانان مظهر پرهیزگاری هستند، مخصوصاً قهرمان فیلم های انیمیشن. مخاطبان انیمیشن معمولاً تصویر خوب و بی نقصی از قهرمانان به خصوص در فیلم های دیزنی دارند. البته دیزنی هم در سال های اخیر از این تصویر بی نقص فاصله گرفته و به خلق قهرمانانی واقعی تر...

8 اسفند 1401

بازیگر ترمیناتور در 81 سالگی درگذشت

ارل بوئن که بیشتر برای بازی در نقش روان شناس دکتر پیتر سیلبرمن در سری فیلم های ترمیناتور شناخته می شد در سن 81 سالگی درگذشت.

22 دی 1401

17 گوشی میان رده برتر که همین الان می توانید خریداری کنید (فروردین 1401)

در اولین ماه سال 1401 هستیم و شاید تصمیم به خرید یک گوشی میان رده در بازه قیمتی 4 تا 12 میلیون داشته باشید. در این راهنمای خرید چندی از برترین گوشی های این بازه را به شما معرفی نموده ایم.

11 تیر 1401

ساده ترین و پردرآمدترین مشاغل در خارج از کشور

اگر در پی شغلی راحت، اما با درآمد خوب هستید، در این مقاله می توانید با 8 مورد از این مشاغل آشنا شوید.

2 اردیبهشت 1401

معرفی هیأت داوران بخش پویانمایی مسابقه فیلم نامه و نمایش نامه کانون

خبرگزاری خبرنگاران- هیأت داوران بخش پویانمایی پنجمین مسابقه فیلم نامه و نمایش نامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری از سوی دبیرخانه این رویداد هنری معرفی شدند.

30 تیر 1400

اساسینز کرید: والهالا با پشت سر گذاشتن کال آو دیوتی، پرفروش ترین بازی هفته شد

بالاخره به زمان انتشار ایکس باکس سری ایکس/ سری اس در انگلستان رسیدیم و طبق انتظار قبلی، با عرضه کنسول های جدید و آثاری همچون بازی اساسینز کرید: والهالا بازار تحولاتی به خود دیده و هفته مهمی را پشت سر گذاشته است.

28 آذر 1399

حرکات بدن ما فاش می کند کیستیم

لحن و لهجه ای که ندانسته وارد نحوه حرف زدن ما می شود می تواند چیز های زیادی را درباره اینکه اهل کجا هستیم فاش کند، اما همچنین اشاره های ظریف قابل مشاهده در صورت و نحوه حرکت بدن مان هم چیز هایی را در مورد ما لو می دهند.

15 آبان 1399

7 سرگرمی و بازی مناسب برای شب یلدا

شب یلدا بهانه ای است تا خانواده ها و دوستان کنار یکدیگر جمع شوند؛ بهانه ای برای معاشرت و فرار از دغدغه های روزمره و درگیری های ذهنی، حتی اگر فقط برای چند ساعت باشد. ما هم به عنوان یک رسانه، تصمیم گرفته ایم با معرفی بعضی سرگرمی ها و بازی های شب یلدا مجموعه...

18 بهمن 1398