بزرگترین خودروساز دنیا در راه ایران، عکس

به گزارش وبلاگ ساعت، در میان خبرهای ورود برندهای مختلف چینی و تعداد کمی خودروساز کره ای و ژاپنی، ورود فولکس واگن، بزرگترین خودروساز دنیا به ایران می تواند بسیار مجذوب کننده و جالب باشد.طبق شنیده ها و اخبار منتشر شده، فولکس واگن قرار است با یک محصول برقی به نام ID.4 به بازار ایران برگردد.

بزرگترین خودروساز دنیا در راه ایران، عکس

امیرمسعود عابدین: فولکس واگن برندی است که می توانست در ایران بازار بسیار جذابی را به راه بیندازد و روزگار فرانسوی ها و کره ای ها را سیاه نموده و به قلب ژاپنی ها حمله کند. اما متاسفانه این برند آلمانی مثل بعضی برندهای دیگر فرصت خودنمایی نداشت و به محض ورودش به وسیله ماموت خودرو، با تحریم ها و بسته شدن واردات خودرو روبرو شد؛ البته که در این مدت کم، توانست فروش خوبی را با مدل هایی مثل تیگوان و پاسات رقم بزند.

  • مرموزترین خودروی تاریخ بی ام و / عکس

طبق خبرهای منتشر شده، امروز یک دستگاه فولکس واگن ID.4 برای آغاز مراحل تست فنی خود، وارد شهرک آزمایش شده است. فولکس واگن ID.4 دومین محصول از سری ID این برند به شمار میرود و از سال 2020 وارد بازار شده است. یکی از تریم های این خودرو تحت نام ID.4 Crozz، به وسیله گروه فاو در چین فراوری می گردد و احتمالا به همین علت (ساخت و مونتاژ به وسیله چین) ورود آن به ایران ممکن شده است، مشابه همان چیزی که برای تویوتا کرولا وارداتی وجود دارد.

با توجه به محدودیت قیمتی واردات که دست بسیاری از واردکنندگان را در پوست گردو گذاشته است، باید شاهد حضور پایین ترین مدل ID.4 با حدود قیمتی 20100 دلار در بازار ایران باشیم.

نیروی فراوریی فولکس واگن ID.4 به وسیله یک موتور برقی با 204 اسب بخار قدرت و 310 نیوتن متر گشتاور تامین می گردد. این موتور به وسیله یک گیربکس تک سرعته نیروی خود را به سوی چرخ های عقب منتقل می نماید. با باتری 84.8 کیلووات ساعتی، می توان مسافتی در حدود 400 کیلومتر را با این خودرو طی کرد.

دو خودروساز خصوصی قصد دارند تا این مدل را به ایران بیاورند که متاسفانه هنوز نام و اطلاعاتی از آنها در دسترس نیست.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ ساعت مراجعه کنید.

  • فراوری وانت ال90 در قاره آمریکا/ تولد دوباره وانت ایران خودرو آن سوی جهان/ عکس

  • پیشرفت حیرت انگیز شریک سابق ایران خودرو

227227

منبع: خبرآنلاین

به "بزرگترین خودروساز دنیا در راه ایران، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین خودروساز دنیا در راه ایران، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید