به این کشورها تنها سفر کنید!

به گزارش وبلاگ ساعت، اگر می خواهید تنها سفر کنید بخوانید

آیا دوست دارید در زندگی تجربه زیادی بدست بیاورید؟ باید سفر کنید. یک ضرب المثل معروف هم هست که می گوید بسیار سفر باید تا پخته گردد آدمی، و واقعا هم درست است چون سفر کردن و دیدن مناطق مختلف و آشنایی با فرهنگ های جدید، تاثیر بسیار مثبتی روی فرد و زندگی افراد می گذارد. سفر همواره هم با دوستان و خانوده نمی گردد، لحظاتی در زندگی هر کسی پیش می آید که دوست دارد تنها باشد و حتی یک سفر یک نفره برود. اگر شما هم جز آن دسته از افراد هستید، این مقاله برای شماست. خبرنگاران در اینجا سعی نموده تا چند تا از مقاصد سفری برتر برای سفرهای مجردی یا همان تک نفره را به شما معرفی کند؛ در ادامه با ما باشید:

به این کشورها تنها سفر کنید!

کشور زیبای هند

هند را می توان یکی از رنگارنگ ترین و پر جنب و جوش ترین کشورهای دنیا دانست که با سفر به این کشور باید خودتان را برای سرو کله زدن با انواع و اقسام شلوغی ها آماده کنید، اما یادتان باشد که سفر با ترس به این کشور ممکن نیست. بین کوله گردان با تجربه، جمله بسیار معروفی هست که می گوید وقتی توانستید به هند سفر کنید، می توانید به همه نقاط دیگر دنیا به راحتی سفر کنید. پس اگر کسی می خواهد سفر انفرادی به بقیه جاهای دنیا برایش آسان تر گردد، باید سفر به هند را حتما در برنامه اش داشته باشد.

مراکش

احتمالا برایتان جالب است اگر بدانید در بیشتر مناطق مراکش، جو اروپایی وجود دارد و این کشور چندان شناخته نشده سالهای پیش، حالا مسافران زیادی دارد. در مراکش باید خیالتان از نظر امنیت راحت باشد چون پادشاه این کشور، قوانین سخت گیرانه ای برای حفظ امنیت بازارها و مناطق و خیابان ها وضع نموده است تا مسافران بتوانند با خیال راحت از گشت و گذار در آن لذت ببرند. شهر ساحلی صویره که فاصله ای 3 ساعته با پایتخت مراکش دارد، یکی از آرام ترین و البته زیباترین دیدنی های این کشور است. مراکش بهشت عاشقان عکاسی هم هست چون افرادی که عاشق عکاسی باشند می توانند در هر پیاده روی، سوژه های زیادی برای عکاسی پیدا نمایند.

اگر می خواهید تنهایی سفرکنید و به دنبال ماجراجویی هستید، مراکش می تواند یک گزینه فراموش نشدنی برایتان باشد.

ایسلند

شاید ایسلند برای ایرانیها چندان مقصد شناخته شده ای نباشد اما این کشور آنقدر شگفت انگیز است که هر کسی با هر سلیقه ای را محو طبیعت حیرت آور خود می نماید؛ از شفق های قطبی گرفته تا دریاچه ها و دشت های بی نظیر، ایسلند یکی از کشورهایی است که باعث می گردد افراد تجربه سفر خود را تا آخر عمر از یاد نبرند. آتش فشان های فعال این کشور، یکی دیگر از زیبایی های پرهیجان آن است و با اینکه این آتش فشان ها در طول سال بارها فعالیت می نمایند اما مردم ایسلند به آن ها عادت نموده اند و یاد گرفته اند که چطور در کنار آن ها زندگی نمایند.

ضمناً ایسلند یکی از امن ترین کشورهای دنیا هم هست؛ آمار جرم بسیار پایینی دارد و کیفیت بالای خدمات پزشکی آن، این کشور را برای یک ماجراجویی تک نفره تضمین می کند. تنها چیزی که در سفر به ایسلند باید به آن دقت کنید، آگاهی نسبت به شرایط آب و هوایی این کشور است.

منبع: travelchannel.com

منبع: الی گشت

به "به این کشورها تنها سفر کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به این کشورها تنها سفر کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید