تکمیل پروژه های نیمه تمام و تامین تجهیزات آموزشی در اولویت قرار گرفته است

به گزارش وبلاگ ساعت، تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور درجریان بازدید از پروژه های آموزشی استان همدان، گفت تکمیل پروژه های نیمه تمام و تامین تجهیزات آموزشی در اولویت قرار گرفته است.

تکمیل پروژه های نیمه تمام و تامین تجهیزات آموزشی در اولویت قرار گرفته است

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر در سفر دو روزه خود به استان همدان از فرایند اجرای پروژه های آموزشی شهرستان های درگزین، رزن، کبودرآهنگ، بهار، اسدآباد و همدان بازدید کرد.

رخشانی مهر با اشاره به این که بخش قابل توجهی از هزینه های اجرای این پروژه ها از محل اعتبارات ملی تامین شده است، افزود: برای تکمیل پروژه های نیمه تمام خیری نیز اهتمام ویژه ای صورت گرفت و ردیف خاصی ایجاد شد، تا این کار با سرعت بیشتری انجام شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به کاهش دوره ساخت پروژه های آموزشی از 9 سال به 3 سال، افزود: علاوه بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، تامین تجهیزات آموزشی مدارس را نیز با اولویت و جدیت دنبال می کنیم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور پس از این بازدیدهای فشرده در 6 شهرستان استان همدان، در جلسه شورای آموزش و پرورش هر منطقه شرکت کرد و در این جلسات شرایط فضاهای آموزشی و فرایند پیشرفت پروژه ها بررسی و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تکمیل پروژه های نیمه تمام و تامین تجهیزات آموزشی در اولویت قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل پروژه های نیمه تمام و تامین تجهیزات آموزشی در اولویت قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید