حسینی: امیدوارم واگذاری استقلال و پرسپولیس سریعتر صورت گیرد، اراده جدی از سوی وزارت ورزش و جوانان، مدیران 2 باشگاه و سازمان خصوصی سازی وجود دارد

به گزارش وبلاگ ساعت، مدیر کل دفتر شرکت ها و آماده سازی بنگاه های سازمان خصوصی سازی درباره واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس اظهاراتی انجام داد.

حسینی: امیدوارم واگذاری استقلال و پرسپولیس سریعتر صورت گیرد، اراده جدی از سوی وزارت ورزش و جوانان، مدیران 2 باشگاه و سازمان خصوصی سازی وجود دارد

به گزارش ، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مجید حسینی مدیر کل دفتر شرکت ها و آماده سازی بنگاه های سازمان خصوصی سازی اعتقاد دارد اگر کار ها مطابق برنامه پیش برود تا انتها سال استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار خواهند شد.

مجید حسینی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: طی جلسات متعدد و مختلفی که با هیئت مدیره 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس و وزیر ورزش و جوانان داشتیم به شخصه بسیار امیدوار شدم که روند واگذاری سریعتر انجام گردد.

مدیر کل دفتر شرکت ها و آماده سازی بنگاه های سازمان خصوصی سازی ادامه داد: اراده جدی از سوی وزارت ورزش و جوانان، مدیران 2 باشگاه و سازمان خصوصی سازی وجود دارد تا کار نهایی گردد و همه متحد شدند با هم افزایی موانع را از پیش رو بردارند. بخصوص من هرگز همچین همکاری و اراده ای از سوی وزارت ورزش و جوانان برای خصوصی سازی این دو باشگاه ندیده بودم که جای خوشحالی دارد.

حسینی در انتها تاکید نمود: در مورد موانع قانونی بحث اساس نامه ای با بخش حقوقی وزارت ورزش و جوانان در تعامل کامل هستیم و موانع را مرتفع کردیم. به خواست خدا اگر مطابق برنامه پیش برویم با همکاری خوبی که وزارت ورزش دارد حدس می زنیم تا انتها سال این کار به انتها برسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حسینی: امیدوارم واگذاری استقلال و پرسپولیس سریعتر صورت گیرد، اراده جدی از سوی وزارت ورزش و جوانان، مدیران 2 باشگاه و سازمان خصوصی سازی وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: امیدوارم واگذاری استقلال و پرسپولیس سریعتر صورت گیرد، اراده جدی از سوی وزارت ورزش و جوانان، مدیران 2 باشگاه و سازمان خصوصی سازی وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید