فوری، مددی و محمود فکری در آستانه جدایی از استقلال

به گزارش وبلاگ ساعت، در صورت کناره گیری مددی از مدیرعاملی استقلال، احتمال این که محمد مبین مشاور رسانه ای وزیر ورزش جانشین وی گردد وجود دارد.

فوری، مددی و محمود فکری در آستانه جدایی از استقلال

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ساعت، اوج گیری نقدها از استقلال، هیات مدیره این باشگاه را به مرحله تصمیم گیری جدی برای این تیم رسانده است و در اولین نشست هیات مدیره این باشگاه، تصمیمات مهمی در این خصوص اتخاذ می گردد.

از عمده ترین تغییرات در استقلال، کنار رفتن احمد مددی از مدیرعاملی این باشگاه است. مددی که گفته می گردد به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری است، با حجمه شدیدی از نقدها روبرو است و ممکن است همین عارضه قبلی منجر به کناره گیری وی از مدیرعاملی گردد که البته ممکن است این اتفاق با حضور وی در هیات مدیره همراه باشد.

در صورت کناره گیری مددی از مدیرعاملی استقلال، احتمال این که محمد مبین مشاور رسانه ای وزیر ورزش جانشین وی گردد وجود دارد.

همچنین از تمهیدات دیگر هیات مدیره استقلال، کنار رفتن محمود فکری از راهنمایی این تیم است. فکری بعد از شکست مقابل سپاهان با بیشترین حجمه از سوی طرفداران روبرو شد که ممکن است این حجمه ها به کنار رفتن او از راهنمایی استقلال منجر گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فوری، مددی و محمود فکری در آستانه جدایی از استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوری، مددی و محمود فکری در آستانه جدایی از استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید