حمله راکتی عناصر مسلح به روستاهای حلب سوریه

به گزارش وبلاگ ساعت، عناصر مسلح مورد حمایت ترکیه مناطق مسکونی در برخی روستاهای شمال حلب در سوریه را هدف حملات راکتی خود قرار دادند.

حمله راکتی عناصر مسلح به روستاهای حلب سوریه

به گزارش منابع سوری، در جریان این حملات تعدادی راکت به مناطق مسکونی در روستاهای عقیبه و الزیاره در حومه شمالی حلب اصابت کرد.

بر اساس اعلام مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه، توپخانه نیروهای ترکیه نیز از پایگاه های خود در شمال حلب، شهرک های مرغناز، المالکیه و اطراف فرودگاه نظامی منغ را که جزو مناطق تحت کنترل نیروهای کُرد است، گلوله باران کرد.

این مرکز مستقر در لندن افزود: عناصر مسلح هوادار ترکیه همچنین محور باصوفان در شمال حلب را گلوله باران کردند، اما تا به امروز خبری در باره تلفات جانی گزارش نشده است.

دیده بان حقوق بشر سوریه همچنین ادامه داد که نیروهای ترکیه ده ها راکت به سوی مناطق تحت کنترل نیروهای دولتی سوریه و نیروهای کُرد در حومه شمالی و غربی حلب شلیک کردند، به گونه ای که دامنه این حملات تا تل رفعت، شیخ هلال، اردوگاه کشتعار و مناطق کفرانطون، الارشادیه و مرعناز و المالکیه گسترش یافت.

همچنین شبکه خبری المیادین روز جمعه گزارش داد: توپخانه ارتش ترکیه مناطقی از حومه شمالی حلب سوریه را هدف حملات سنگین قرار داده است.

سوریه در 9 سال گذشته شاهد جنگ داخلی و حضور گروه های تروریستی حمایت شده از سوی کشورهای غربی- عربی است که تا به امروز صدها هزار کشته و میلیون ها نفر آواره در داخل و خارج این کشور به جا گذاشته است.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "حمله راکتی عناصر مسلح به روستاهای حلب سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله راکتی عناصر مسلح به روستاهای حلب سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید