سرای نشریات دانشجویی دانشگاه تهران راه اندازی شد

به گزارش وبلاگ ساعت، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: سرای نشریات مطالبه قدیمی دانشجویان بوده است و امیدواریم محلی برای همه افراد دارای دغدغه فرهنگی باشد.

سرای نشریات دانشجویی دانشگاه تهران راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ ساعت، سرای نشریات دانشجویی دانشگاه تهران در دانشکده علوم دانشگاه تهران افتتاح شد.

مجید سرسنگی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در این مراسم گفت: افتتاح سرای نشریات مطالبه قدیمی دانشجویان است و معاونت فرهنگی دانشگاه تهران برای ایجاد پاتوق فرهنگی برای دانشجویان همت نموده که امیدواریم این سرا، محلی برای همه دانشجویان و افرادی که دغدغه فرهنگی دارند، باشد.

سرسنگی از وجود 380 نشریه دانشجویی در دانشگاه تهران اطلاع داد و گفت: چاپ 380 نشریه دانشجویی در دانشگاه تهران نشانه درک دانشجویان از مسائل فرهنگی است.

امتیاز ویژه به نشریات علمی تعلق گرفت

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با بیان اینکه بعضی از نشریات دانشجویی دانشگاه تهران از نظر علمی در سطح بالایی قرار دارند، گفت: برای نخستین بار برای نویسنده های نشریات دارای امتیاز علمی مزایایی در نظر گرفته شده است مبنی بر اینکه اگر کمیته ای مجله را تایید کرد، مقاله مربوط در نشریه دانشگاه ثبت گردد و این امتیاز در مقاطع بالاتر هم برای دانشجو محاسبه می گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "سرای نشریات دانشجویی دانشگاه تهران راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرای نشریات دانشجویی دانشگاه تهران راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید