سپاهان قهرمان شد، مس رفسنجان به سکوی دوم رسید

به گزارش وبلاگ ساعت، خبرنگاران/اصفهان مسابقات چهارجانبه والیبال یادبود شهید علی لندی با قهرمانی طلایی پوشان سپاهان به سرانجام رسید.

سپاهان قهرمان شد، مس رفسنجان به سکوی دوم رسید

مسابقات چهارجانبه والیبال یادبود شهید فداکار علی لندی که از روز دوشنبه- 19 مهرماه با حضور تیم های فولاد مبارکه سپاهان، مس رفسنجان، شهداب یزد و راه یاب ملل مریوان در سالن 25 آبان استادیوم بزرگ نقش دنیا اصفهان به میزبانی سپاهان شروع شده بود، با قهرمانی شاگردان محمدی راد در سپاهان به سرانجام رسید.

امروز و در آخرین روز رقابت ها، در بازی نخست تیم های مس رفسنجان و راه یاب ملل مریوان به مصاف یکدیگر رفتند که این ملاقات با نتیجه 3 بر یک به سود مس رفسنجان به سرانجام رسید.

در بازی دوم سپاهان میزبان شهداب یزد بود و پس از جدالی که بیش از دو ساعت به طول انجامید، شاگردان طلایی پوش محمدی راد با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسیدند تا عنوان قهرمانی را از آن خود نمایند و مس رفسنجان هم بر سکوی دوم قرار گیرد.

سپاهان در ست های اول، سوم و چهارم با نتایج 25 بر 22، 25 بر 15 و25بر 20 پیروز به شکست حریف یزدی خود شدند و تیم شهداب تنها در دست دوم با نتیجه 25 بر 22 بر طلایی پوشان سپاهان غلبه کرد.

به گزارش وبلاگ ساعت، مسابقات لیگ برتر والیبال از دوم آبان ماه شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سپاهان قهرمان شد، مس رفسنجان به سکوی دوم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان قهرمان شد، مس رفسنجان به سکوی دوم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید