نمایشگاه مجازی کتاب موجب حذف واسطه ها شده است

به گزارش وبلاگ ساعت، شهین رومی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان ضمن مثبت ارزیابی کردن برگزاری نمایشگاه کتاب مجازی گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب به این شکل تجربه جدیدی برای اهالی کتاب و نشر است که استفاده درست از این فرصت موجب معرفی و تبلیغ بهتر کتاب ها و حتی فروش بیشتر آنها خواهد شد.

نمایشگاه مجازی کتاب موجب حذف واسطه ها شده است

مدیرمسئول انتشارات نیکان کتاب در زنجان با اشاره به اینکه نمایشگاه مجازی به لحاظ نقدینگی، یاری بزرگی به ناشران می نماید اضافه نمود: سازوکار خرید و فروش در نمایشگاه مجازی شفاف است و واسطه ها حذف شده اند.

وی با بیان اینکه از دیگر مزیت های نمایشگاه مجازی کتاب، امکان دسترسی گسترده تر به کتاب ها و خرید با تخفیف است توضیح داد: در نمایشگاه مجازی هزینه رفت و آمد و هزینه پستی به خریدار تحمیل نمی گردد.

مدیرمسئول انتشارات نیکان کتاب زنجان با اشاره به اینکه پشتیبانی خوبی از خرید و فروش کتاب ها انجام می گردد، توضیح داد: امیدواریم به همین شیوه کتاب ها به دست خریدار برسد.

وی با اشاره به برنامه ریزی نیکان کتاب برای حضور در نمایشگاه کتاب اردیبهشت ماه اضافه نمود: امیدواریم که تا اردیبهشت ماه کرونا برچیده شده و نمایشگاه به صورت حضوری برگزار گردد اما در صورت مجازی برگزارشدن نیز در نمایشگاه حضور خواهیم داشت.

مدیرمسئول انتشارات نیکان کتاب زنجان در ادامه به کتاب های منتشره نیکان کتاب در امسال اشاره نمود و گفت: تا به امروز 50 کتاب به وسیله این انتشاراتی به چاپ رسیده که امیدواریم تا انتها سال 14 عنوان دیگر نیز به آنها اضافه نموده گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "نمایشگاه مجازی کتاب موجب حذف واسطه ها شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه مجازی کتاب موجب حذف واسطه ها شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید