واکنش مصطفی راضی جلالی به خبر استعفایش

به گزارش وبلاگ ساعت، تهران (پانا) - مدیر دفتر توسعه شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران در واکنش به خبر استعفایش می گوید درخواست استعفایم را به مدیرم داده ام اما هنوز پاسخی مبنی بر رد و یا قبول استعفا به من داده نشده است.

واکنش مصطفی راضی جلالی به خبر استعفایش

به گزارش ایسنا، مصطفی راضی جلالی، مدیر دفتر توسعه شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران، در پی زمزمه هایی مبنی بر استعفایش گفت: درخواست استعفایم را به مدیرم، آقای ایوب دهقانکار (مدیر خانه کتاب و ادبیات ایران) داده ام اما ایشان هنوز پاسخی مبنی بر رد و یا قبول استعفا به من نداده است.

او شرح درباره چرایی استعفای خود را به بعد از موافقت یامخالف با آن موکول کرد و گفت: دنبال هیجانات رسانه ای نیستم و مخالفت مبنایی وجود ندارد. هیچ مجادله و مشاجره و ناراحتی از مدیران ندارم. اگر با استعفا موافقت نمایند که می روم و اگر موافقت ننمایند و دستور داشته باشم کارم را انجام دهم، حتما با کمال میل با اصول اداری، تکلیفم را انجام می دهم.

جلالی در شرح این که گفته شده این استعفا پیش دستانه و به توصیه معاون فرهنگی بوده است، شرح داد: اگر منظورشان آقای احمدوند است، قاعدتا باید من را دیده باشند و یا من به دفترشان رفته باشم. چنین چیزی نبوده است و من نه با آقای احمدوند جلسه داشته ام و نه ایشان را دیده ام. توصیه ای نداشتند و بنده به دلایلی به مدیر مستقیم خود درخواست استعفا دادم. ایشان هم رسما آره یا نه نگفته اند. این موضوع و خبری شدن آن، حتما برای کسی که آن را رسانه ای می نماید مصلحت و یا منافعی دارد. نه استعفا را تکذیب می کنم و نه موافقت با استعفا را تأیید می کنم. الان که با شما صحبت می کنم در دفتر کارم نشسته ام و دارم کار می کنم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "واکنش مصطفی راضی جلالی به خبر استعفایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مصطفی راضی جلالی به خبر استعفایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید