ورود سامانه بارشی به تهران ، سردترین نقطه استان کجا بود؟

به گزارش وبلاگ ساعت، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شرایط جوی این استان صاف تاکمی ابری، ماندگاری هوای سرد و وارونگی دما پیش بینی می گردد.

ورود سامانه بارشی به تهران ، سردترین نقطه استان کجا بود؟

به گزارش وبلاگ ساعت، بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی و پیش یابی مدل های عددی ضمن تایید هشدار آلودگی سطح نارنجی شماره 8 باید گفت که شرایط جوی استان تهران طی چند روز آینده صاف تا کمی ابری همراه با پایداری و سکون نسبی جو، ماندگاری هوای سرد خواهد بود، بعلاوه وارونگی دما در منطقه ها پرتردد شهری و صنعتی استان غبار آلود همراه با انباشت آلاینده ها و در پی آن تداوم کاهش کیفیت هوا پیش بینی می گردد.

هشدار قرمز برای مرکز | آخرین شرایط آلودگی هوا در تهران

از اواخر وقت چهارشنبه(14 دی) با ورود سامانه بارشی به استان به تدریج همراه با افزایش ابرناکی وزش باد و بارش های برف و باران به ویژه در ارتفاعات خواهد بود اما تا آن روز تغییرات دمایی خاصی وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، آسمان تهران فردا (11 دی ماه) صاف تاکمی ابری و غبارآلود با حداقل دمای 3 و حداکثر دمای 10 درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (12 دی ماه) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای 2 و حداکثر دمای 10 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای 12- درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "ورود سامانه بارشی به تهران ، سردترین نقطه استان کجا بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سامانه بارشی به تهران ، سردترین نقطه استان کجا بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید