پخش منتخبی از آثار کمدی ایران و دنیا در شبکه نمایش

به گزارش وبلاگ ساعت، خبرگزاری خبرنگاران- منتخبی از آثار کمدی ایران و دنیا همزمان با جشن های میلاد پیامبر رحمت (ص) از شبکه نمایش پخش می گردد.

پخش منتخبی از آثار کمدی ایران و دنیا در شبکه نمایش

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ساعت، شبکه نمایش این هفته و به مناسبت هفته وحدت و ایام میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص)، منتخبی از آثار کمدی را در ساعت 21 در بخش صحنه گران پخش خواهد نمود.

ساعت 13:

فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه 1 تا 7 آبان پخش خواهد شد: شاه کلید، چک، نام و نام خانوادگی، خواب فروش، تصادف ممنوع، فرود هشتم، راه آبی ابریشم نام فیلم های این بخش است.

ساعت 19:

فیلم های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت 19 شبکه نمایش هستند، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم ها خواهد بود: رمی، سفر به چین، بازگشت به اورا، رسوایی آرمسترانگ، قهرمان سرعت، کوهی میان ما و شیر.

ساعت 21:

همزمان با هفته وحدت و تولد پیامبر مهربانی و رحمت، حضرت محمد (ص)، شبکه نمایش، منتخبی از فیلم های کمدی سینمای ایران و دنیا را در باکس صحنه گران و در طول هفته پخش می نماید: زیر درخت هلو، پس گروهان هفتم چی شد؟، احمق و احمق تر 2، دی دی و ارثیه فامیلی، جنجال بزرگ، نیش زنبور و غریبه ها در شهر نام این فیلم ها هستند.

ساعت 23:

فیلم های ساعت 23 شبکه نمایش که فیلم های مجذوب کننده است شامل این فیلم هاست: غول بزرگ مهربان، مردی که خیلی کم می دانست، ماموریت خارق العاده، قاعده بازی، روز بعد از فردا، دستبرد به بانک و دره روشنایی.

ساعت 1 بامداد:

منتخب فیلم های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش: انقام پلنگ صورتی، احمق ها در آکسفورد من و اسب آبی، شمال از شمال غربی، آناند، آفتاب سرخ و فرار به سوی پیروزی هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پخش منتخبی از آثار کمدی ایران و دنیا در شبکه نمایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش منتخبی از آثار کمدی ایران و دنیا در شبکه نمایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید