پیغام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به کیهان کلهر

به گزارش وبلاگ ساعت، مهدی افضلی مدیرعامل جدید بنیاد رودکی در پیامی دریافت جایزه هنرمند برتر وومکس سال 2019 را به کیهان کلهر تبریک گفت.

پیغام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به کیهان کلهر

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ ساعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، مهدی افضلی مدیرعامل جدید بنیاد رودکی سه شنبه هفتم آبان ماه در پیغامی دریافت جایزه هنرمند برتر وومکس سال 2019 را به کیهان کلهر تبریک گفت.

در پیغام مهدی افضلی آمده است:

موسیقی زبانی جهانی است؛ زبانی که از طریق آن می توان میان کشورها، فرهنگ ها و تمدن ها با تکیه بر وجوه مشترک انسانی، فارغ از مرزها، به تبادل نظر نشست. موسیقی ایرانی، با پیشینه ای ممتاز، می تواند در صحنه جهانی راوی فرهنگ غنی این سرزمین باشد. در این میان استاد کیهان کلهر، به عنوان ستاره ای درخشان در آسمان موسیقی ایران، راوی شایسته فرهنگ و سفیر هنری این سرزمین بوده اند و دریافت جایزه هنرمند برتر سال 2019 مهر تاییدی بر شایستگی های ایشان است. کسب این عنوان را به استاد کلهر، جامعه هنری و هنردوستان تبریک می گویم؛ برای استاد آرزوی سربلندی و تندرستی دارم.

سید محمد مجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد اله کمک فومنی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد نیز روز گذشته در پیغام های جداگانه موفقیت کیهان کلهر در رویداد جهانی وومکس به عنوان هنرمند برگزیده سال 2019 را تبریک گفته بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیغام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به کیهان کلهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به کیهان کلهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید