ژاپن چشمه ای از قدرت تکنولوژی خود را با نورو به نمایش گذاشت

به گزارش وبلاگ ساعت، خبرنگاران: سرویس دهنده سونت در ژاپن توسط سونی اقدام به ارائه سرویس اینترنت پرسرعتی نموده که قادر است سرعت دانلود خانگی را به 2 گیگابیت بر ثانیه برساند.

ژاپن چشمه ای از قدرت تکنولوژی خود را با نورو به نمایش گذاشت

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات وبلاگ ساعت، سرویس اینترنت پرسرعت خانگی با سرعت دانلود 2 گیگابیت بر ثانیه روز گذشته با نام نورو(Nuro) توسط سونی و شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی سونت(So-net) در ژاپن رونمایی شد.

این ارتباطات توسط شبکه فیبرنوری فراهم شده و کاربران خود را با پورت های اترنت به ظرفیت سه گیگابیت تجهیز و از استاندارد 802.11 a، b، g، n مؤسسه IEEE تبعیت می نماید.

قراردادی که این تکنولوژی جدید برای کاربران خود در نظر گرفته به این صورت است که اگر کاربران قرارداد دو ساله را با ارائه دهنده خدمات منعقد نمایند باید بابت آن ماهیانه 4980 یِن معادل 51 دلار بپردازند و برای تسویه حساب بابت راه اندازی سرویس و حتی جمع آوری آن توسط مشترکان 540 دلار دیگر پرداخت گردد.

ارتباطات با این سرعت، رکورد جدیدی در ارتباطات خانگی به شمار می رود که علاوه بر منازل در بخش های مختلفی چون آپارتمان ها و کسب و کارهای کوچک نیز مورد استفاده قرار گیرد.

این سرویس در هفت منطقه ژاپن در حال حاضر قادر به سرویس دهی است.

منبع: تسنیم

به "ژاپن چشمه ای از قدرت تکنولوژی خود را با نورو به نمایش گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپن چشمه ای از قدرت تکنولوژی خود را با نورو به نمایش گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید