یلدای شگفت انگیز 98 در راه است، شما آماده اید؟

به گزارش وبلاگ ساعت، خبرنگاران به سنت سال های گذشته، سال جاری هم در آستانه یلدا بزرگترین جشنواره خرید سال را برگزار می نماید. این جشنواره با تخفیف ها و جوایز شگفت انگیز همراه است و شرکت های بزرگی با خبرنگاران در طول جشنواره دو روزه یلدای شگفت انگیز همکاری می نمایند.

یلدای شگفت انگیز 98 در راه است، شما آماده اید؟

جشنواره یلدای شگفت انگیز از نیمه شب 29 آذر 98 شروع می گردد و تا خاتمه 30 آذر ماه ادامه دارد. پیشنهادهای شگفت انگیز جدید این جشنواره هم سر ساعت 12 شب، 9 صبح و شش بعد از ظهر هر روز در دسترس قرار می گیرد. بسیاری از کالاهایی که در این جشنواره قرار گرفته از محصولات برندهای ایرانی است. همه کالاهای این جشنواره تا 50 درصد تخفیف خواهند داشت.

در طول این جشنواره با نصب اپلیکیشن دیجی پی و ثبت اولین خرید، می توانید 5 هزار تومان اعتبار هدیه در کیف پول خود دریافت کنید. همچنین با دعوت از دوستان خود و ثبت خرید از طرف آنها، از 25 هزار تومان تخفیف در خرید خود بهره ببرید. از قلم نیاندازید با ورود به دیجی کلاب در طول جشنواره، هم 2 امتیاز دریافت کنید و هم یک شانس دریافت جایزه از گردونه برای خود داشته باشید.

در طول یلدای شگفت انگیز هر 100 هزار تومان خرید، یک امتیاز برای شرکت در قرعه کشی خواهد داشت. این قرعه کشی با شانس برنده شدن دو دستگاه پژو 206، یک سال سفر رایگان با تپ سی برای 100 نفر، سفر به پاریس برای 20 نفر از فلایتیو، یک سال ناهار رایگان از چیلیوری برای 40 نفر، 30 دستگاه گوشی هواوی p30 و یک سال استفاده از سبد محصولات منتخب کاله برای 100 نفر همراه است. در خصوص جزئیات جایزه های قرعه کشی اینجا را بخوانید.

ویژه برنامه وبلاگ ساعت در یلدای شگفت انگیز

شما می توانید آدینه و شنبه، 29 و 30 آذر 98 ویژه برنامه شب های شگفت انگیز را به صورت زنده از وبسایت و اپلیکیشن وبلاگ ساعت تماشا کنید. در شب های شگفت انگیز منتظر آیتم های جذاب یلدایی و وبلاگ ساعتیی به همراه مسابقه، قرعه کشی و مهمان های ویژه باشید. از قلم نیاندازید هر شب با نصب یکی از اپلیکیشن های دیجی پی و فیدیبو و خرید از آنها امتیاز کسب می کنید و شانس برنده شدن 40 کارت هدیه یک میلیون تومانی را خواهید داشت. اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه را از لینک زیر دنبال کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "یلدای شگفت انگیز 98 در راه است، شما آماده اید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یلدای شگفت انگیز 98 در راه است، شما آماده اید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید