200 واحد صنفی در زاهدان پلمب شد

به گزارش وبلاگ ساعت، مدیر پیشگیری و برطرف تخلفات شهری شهرداری زاهدان گفت: 200 واحدصنفی در پی شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از انتشار آن از ابتدای اسفند 98 تا به امروز پلمب و به تعداد بسیاری از این واحدها اخطاریه صادر شد.

200 واحد صنفی در زاهدان پلمب شد

به گزارش وبلاگ ساعت به نقل از ایرنا، همت محمدزهی روز چهارشنبه اظهارداشت: صدور اخطاریه تعطیلی، عدم فعالیت و پلمب بعضی اصناف برای پیشگیری از ویروس کرونا یک ضرورت است.

وی اضافه کرد: طبق دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا با همکاری مشترک فرمانداری، شهرداری، دادستانی، سازمان صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات، مرکز بهداشت و اداره اماکن عمومی در راستای کاهش و قطع زنجیره انتقال کرونا و رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی تمامی اصناف بجز مواد غذایی و نانوایی ها نسبت به تعطیلی محل کسب خود تا اطلاع بعدی اقدام نمایند در غیر این صورت می توان برحسب دستور ستاد مدیریت بحران با آن واحد متخلف توسط اداره اماکن، پلمب و تا انتها خرداد اجازه فعالیت نخواهد داشت.

مدیر پیشگیری و برطرف تخلفات شهرداری زاهدان گفت: فروشندگان موادغذایی همچون سوپرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، میوه فروشان و نانوایی ها برای ارائه خدمات رسانی به شهروندان با رعایت پروتکل بهداشت می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی جمع آوری و متفرق کردن دستفروشان، شغل های کاذب، دوره گردها، جلوگیری از تجمع افراد در محل واحدهای صنفی در سطح شهر، جمع آوری دام های سرگردان، پلمب پرنده فروشان، اخطار بر عدم فعالیت بعضی اصناف و پلمب آن ها از جمله مهم ترین اقدامات شهرداری برای جلوگیری از انتشار کرونا و تقویت طرح فاصله گذاری اجتماعی است.

محمدزهی اعلام نمود: حوزه مدیریت و برطرف تخلفات شهری بصورت شبانه روزی برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا همیشه کوشش خواهد نمود امید است بتوان با فعالیت ها این حوزه گامی مثبت در راستای حفظ سلامت شهری و شهروندان برداشته گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "200 واحد صنفی در زاهدان پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200 واحد صنفی در زاهدان پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید