5 روز سرویس رایگان، جبران قطعی های راجرز

به گزارش وبلاگ ساعت، پس از قطعی شبکه سراسری Rogers در هفته گذشته که باعث قطعی سرویس های تلفن و اینترنت شد، این شرکت روز سه شنبه اعلام نمود که برای تمام مشتریان متاثر از این قطعی، تا پنج روز خدمات بازپرداخت می نماید.

5 روز سرویس رایگان، جبران قطعی های راجرز

به گزارش وبلاگ ساعت به نقل از سی تی وی، این شرکت اشاره ننموده است که به طور میانه هر مشتری چقدر می تواند توقع بازپرداخت داشته باشد اما وعده قبلی شامل جبران دوروزه خدمات بود.

این بازپرداخت به صورت اعتبار اتوماتیک و در حساب های ماه آینده مشتریان لحاظ خواهد شد.

دن کلی، رئیس و مدیر اجرایی فدراسیون مشاغل مستقل کانادایی روز دوشنبه گفت: کسب و کارها در سراسر کانادا به شدت تحت تأثیر این قطعی قرار گرفتند و بسیاری از آنها مبالغ هنگفتی را از دست دادند.

به اعتقاد او، صاحبان مشاغل باید یک ماه خدمات رایگان راجرز دریافت نمایند تا قطعی پیش آمده را جبران نمایند.

دن کلی گفت: در دو سال گذشته کسب و کارهایی در کانادا وجود داشتند که در مجموع بیش از 400 روز در بعضی از منطقه ها کانادا تعطیل شدند، بنابراین هر روز فروش در این دوره از رونق بازار کاملاً حیاتی است.

شرکت حقوقی LPC Avocat مستقر در مونترال هم روز دوشنبه اعلام نمود که درخواست مجوز برای طرح دعوای دسته جمعی علیه این شرکت مخابراتی نموده است.

این دعوا در پی دریافت 200 دلار به ازای هر مشترک است، با تکیه بر این موضوع که راجرز با ارائه ندادن خدمات در هشتم و نهم جولای، قانون حمایت از مصرف نماینده کبک را نقض نموده است.

این شکایت بعلاوه به علت ادعای راجرز مبنی بر اینکه مطمئن ترین شبکه در کانادا را دارد و این یک ادعای نادرست بوده، در پی دریافت 200 دلار اضافی برای هر عضو است.

اعلام راجرز برای افزایش پرداخت غرامت در حالی صورت می گیرد که بعضی از مشترکان در انتاریو هنوز دسترسی به بعضی خدمات ندارند.

منبع: خبرکانادا

به "5 روز سرویس رایگان، جبران قطعی های راجرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 روز سرویس رایگان، جبران قطعی های راجرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید