افشای مشخصات کلیدی گوشی iQOO Neo5s

به گزارش وبلاگ ساعت، انتظار می رود شرکت iQOO در این ماه از دو گوشی هوشمند تازه با برند Neo رونمایی کند. تصاویر لورفته که اکنون در شبکه اجتماعی Weibo ظاهر شده اند نشان می دهند که یکی از آن ها iQOO Neo5s نام خواهد داشت. در ادامه به آنالیز مشخصات و ویژگی های افشاشده این گوشی می پردازیم.

افشای مشخصات کلیدی گوشی iQOO Neo5s

به گزارش وبلاگ ساعت، افشاگر دنیای فناوری، Panda is Bald، رندری را به نمایش گذاشته که طراحی پنل جلوی گوشی iQOO Neo5s را نشان می دهد. با توجه به این عکس، صفحه نمایش دارای یک سوراخ پانچ در مرکز است و دکمه تنظیم صدا و کلید پاور در لبه سمت قرار گرفته است.

تصویر دیگر نه تنها طراحی جلوی Neo5s را نشان می دهد، بلکه بعضی از تعیینات کلیدی آن را نیز فاش می نماید. این تصویر نشان می دهد که دستگاه با پلتفرم موبایل اسنپدراگون 888 تغذیه می گردد و بر روی آخرین نسخه OriginOS Ocean اجرا خواهد شد، ولی تعیین نیست که OriginOS Ocean روی اندروید 11 یا 12 قرار خواهد گرفت.

با توجه به تصویر فاش شده می توان دریافت که گوشی iQOO Neo5s به همراه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می گردد. بعلاوه این دستگاه 4 گیگابایت رم پیشرفته ارائه خواهد نمود.

به استناد به گزارش های قبلی گوشی iQOO Neo4s دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی 120 هرتزی OLED FHD+ با اسکنر اثر انگشت درون صفحه ای خواهد بود. دوربین های این دستگاه احتمالا شامل یک دوربین جلو 16 مگاپیکسلی و یک دوربین سه گانه 48 مگاپیکسلی Sony IMX598 مجهز به OIS در پنل پشتی باشد. محتمل است این گوشی به یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز باشد که از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می نماید. پیش بینی می گردد که گوشی مدل Neo5s با حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه گردد.

گوشی دیگری از مدل Neo که انتظار می رود همراه با Neo5s عرضه گردد، گوشی iQOO Neo5 SE است. انتظار می رود این گوشی با تراشه اسنپدراگون 778G+ و پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی وارد بازار گردد. هنوز اطلاعات بیشتری درباره این گوشی منتشر نشده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "افشای مشخصات کلیدی گوشی iQOO Neo5s" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات کلیدی گوشی iQOO Neo5s"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید