جدیدترین گوشی گیمینگ لنوو با نام رمز Halo

به گزارش وبلاگ ساعت، شرکت لنوو در حال ساخت مدل نوی از گوشی های گیمینگ است که از تراشه پرچمدار نو اسنپدراگون استفاده خواهد نمود.

جدیدترین گوشی گیمینگ لنوو با نام رمز Halo

به گزارش وبلاگ ساعت، شرکت لنوو در حال کار بر روی یک گوشی گیمینگ نو است. یکی از افشاگران مطرح دنیای مجازی، Evan Blass، مشخصات و رندر های گوشی گیمینگ آینده Legion با نام رمز Halo را فاش نموده است.

رندر منتشرشده از Lenovo Halo نشان می دهد که نمایشگر این دستگاه دارای یک سوراخ پانچ مرکزی است. این صفحه نمایش یک پنل 6.67 اینچی P-OLED است که وضوح +FHD، نرخ تازه سازی 144 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 300 هرتز را ارائه می دهد. در پنل جلویی گوشی Lenovo Halo یک دوربین سلفی این 16 مگاپیکسلی برای کاربران عرضه شده است.

پنل پشتی گوشی Halo در مقایسه با سایر گوشی های هوشمند گیمینگ برند Legion، طراحی ضعیفی دارد. تنظیمات دوربین پنل پشتی Lenovo Halo شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز 13 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی می گردد.

گوشی لنوو هالو از نسل آینده تراشه اسنپدراگون 4 نانومتری با شماره مدل SM8475 و پردازنده گرافیکی Adreno 730 بهره می برد. از آنجایی که تراشه Snapdragon 8 Gen 1 موجود در بازار دارای پردازنده گرافیکی مشابه و شماره مدل SM8450 است، به نظر می رسد که مدل SM8475 احتمالا نسخه به روز شده یا اورکلاک شده تراشه Snapdragon 8 Gen 1 باشد. پیش بینی می گردد شرکت کوالکام این تراشه نو را با نام Snapdragon 8 Gen 1 Plus در چند ماه آینده عرضه کند.

از دیگر مشخصات افشاشده این گوشی پیکربندی حافظه آن است. این گوشی گیمینگ از 8، 12 یا 16 گیگابایت رم DDR5 و 128 یا 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 استفاده می نماید. گوشی گیمینگ Lenovo Halo دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می نماید.

در خصوص نام نهایی گوشی هوشمند Lenovo Halo هنوز اطلاعاتی وجود ندارد. در خصوص تاریخ دقیق عرضه دستگاه نیز هنوز نمی گردد با قطعیت نظر داد، ولی انتظار می رود که در سه ماهه سوم سال 2022 رونمایی گردد. درباره شرکت لنوو اخبار دیگری هم منتشر شده است. گزارش شده است که این شرکت در حال کار روی گوشی گیمینگ Legion Y90 برای عرضه در بازار چین است. این گوشی احتمالا در ماه فوریه یا مارس امسال میلادی ارائه خواهد شد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "جدیدترین گوشی گیمینگ لنوو با نام رمز Halo" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین گوشی گیمینگ لنوو با نام رمز Halo"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید