طراحی بازی های موبایلی ایرانی به صورت بومی

به گزارش وبلاگ ساعت، یک شرکت دانش بنیان پیروز به طراحی بازی های موبایلی ایران به صورت بومی و انتشار آن میان مردم شده است.

طراحی بازی های موبایلی ایرانی به صورت بومی

محمدمهدی بهفرراد، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در خصوص محصولات شرکت گفت: شرکت ما بیش از 10 سال است که در زمینه فراوری بازی های موبایلی ایرانی فعالیت و سرگرمی را بر روی دستگاه های همراه همچون تبلت ها، موبایل ها و... فراوری و به صورت بومی میان مردم منتشر می نماید.

وی با بیان اینکه محصولات این شرکت بین 200 هزار تا 5 میلیون کاربر دارد، اعلام کرد: علاقه جوانان موجب می گردد تا به سوی فراوری بازی های موبایلی ایرانی حرکت کنیم. بازار خوبی داریم یعنی مردم به طرق مختلف احتیاج به استفاده از رسانه های سرگرمی دارند، چرا که بازی حوزه های تکی در جهان است که هر روز تکنولوژی های جدیدی در این زمینه بروز می نماید.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در خصوص زمینه های تخصصی این شرکت نیز گفت: مهمترین بخش در طراحی بازی های موبایلی ایران، برنامه نویسی است و بخش های دیگر شامل نیروهای فراوری محتوای هنری، مارکتینگ و و دیتا است. امروز به تربیت و جذب نیروی انسانی روی آوردیم تا از آن ها استفاده کنیم؛ چرا که نیروی انسانی یکی از مهمترین چالش های صنعت ما است.

بهفرراد اصلی ترین مشکل هر فراورینماینده را نحوه انتشار محصول دانست و اضافه نمود: روش رسیدن محصول به مخاطب به صورت کالای فیزیکی یا دیجیتال مهم است. بنابراین پلتفرم هایی که در بازار ایران آغاز به فعالیت کردند، یاری خوبی برای رساندن محصول به مخاطب است که البته از شبکه های تبلیغاتی هم استفاده می گردد.

وی در خصوص تبلیغات فراوریات داخل کشور، اظهار کرد: ما در کشور فراوریات خوبی داریم و مردم علاقه به مصرف محصولات دارند؛ اما تبلیغات از سوی رسانه ملی ضعیف است. اگر تبلیغات به درستی انجام گردد، سرانه استفاده از فراوریات داخل ما بیشتر از خارجی است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به اینکه بازار جهانی عظیم است و ما می توانیم سهم خود را از آن بازار دریافت کنیم، گفت: کار ما به دلیل مسائل ارزی و تحریم ها سخت است. حوزه گیم را همه می توانند برای کل بازارهای جهانی فراوری نمایند و ما هم به این سمت پیش می رویم.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، بهفرراد اعلام کرد: ایران می تواند بر روی صنعت گیم بسیار تمرکز کند، اما این اتفاق به دلایل متعدد به سختی می افتد. به طور مثال بیمه و مالیات نفس بسیاری از شرکت ها را می گیرد تا جایی که می تواند موجب تعطیلی این صنعت گردد. ،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "طراحی بازی های موبایلی ایرانی به صورت بومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی بازی های موبایلی ایرانی به صورت بومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید