4 مدل طرز تهیه میلک شیک گلابی کافی شاپی ساده و شکلاتی

به گزارش وبلاگ ساعت، چطور یک میلک شیک گلابی خوشمزه در خانه با کیفیت کافی شاپ ها درست کنیم؟ گلابی های سالم و رسیده، برترین گزینه برای درست کردن میلک شیک گلابی به عنوان دسر یا میان وعده تابستان هستند. در این مقاله از در طرز تهیه میلک شیک گلابی را به شما آموزش خواهیم داد.

4 مدل طرز تهیه میلک شیک گلابی کافی شاپی ساده و شکلاتی

طرز تهیه میلک شیک گلابی شکلاتی (روش اول)

مدت زمان آماده سازی مواد: 10 دقیقه

مدت زمان آماده سازی میلک شیک گلابی شکلاتی: 5 دقیقه

مواد لازم برای تهیه میلک شیک گلابی

  • گلابی: 1 عدد
  • شیر: 1/4 لیوان دسته دار فرانسوی
  • بستنی شکلاتی: 300 میلی لیتر
  • شکلات صبحانه: 1 قاشق چای خوری

مراحل طرز تهیه میلک شیک گلابی با شکلات

برای تهیه میلک شیک با گلابی و شکلات، می توانید از گلابی تازه یا کمپوت گلابی بهره ببرید. را هم می توانید با طعم های مختلف انتخاب کنید. برای آموزش روش تهیه میلک شیک گلابی، مراحل زیر را انجام دهید.

مرحله اول: مواد شیک را آماده کنید

در اولین مرحله از طرز تهیه دسر میلک شیک با گلابی، شیر، بستنی شکلاتی و گلابی های شسته و خرد شده را به مدت حداقل 10 دقیقه در فریزر بگذارید تا کاملا سرد شوند. سپس آنها را از فریزر بیرون بیاورید و آماده درست کردن میلک شیک شوید.

در صورت تمایل انواع، انواع و انواع را می توانید از فروشگاه های زنجیره ای به روش خرید تلفنی، حضوری یا اینترنتی تهیه کنید.

مرحله دوم: مواد شیک را مخلوط کنید

شیر و گلابی ها را در مخلوط کن بریزید و آن را روشن کنید. حدود 2 تا 3 دقیقه مواد را با هم مخلوط کنید تا کاملا گلابی ها در شیر، پوره و نرم شوند. سپس شکلات صبحانه و بستنی را به گلابی و شیر اضافه کنید. 1 تا 2 دقیقه دیگر مواد را بزنید تا کاملا با هم میکس و یکدست شوند.

در صورت تمایل برای خرید می توانید از فروشگاه های به روش تلفنی، حضوری یا اینترنتی اقدام کنید.

مرحله سوم: میلک شیک گلابی را سرو کنید

بعد از اینکه میلک شیک گلابی شما، بافت نرم و یکدستی گرفت، لیوان های سرو را آماده کنید. بهتر است از لیوان های بلند بهره ببرید. مخلوط شیک را در لیوان ها بریزید و به لبه لیوان ها، برش های گلابی را بچسبانید. ریختن کمی شکلات صبحانه روی سطح شیک هم می تواند ظاهر آن را مجذوب کننده تر و طعم آن را قوی تر کند. میلک شیک گلابی را به صورت سرد و تازه سرو کنید.

طرز تهیه میلک شیک گلابی با کمپوت (روش دوم)

مدت زمان آماده سازی مواد: 10 دقیقه

مدت زمان آماده سازی شیک گلابی: 5 دقیقه

مواد لازم برای تهیه میلک شیک گلابی با کمپوت

  • موز: 1 لیوان دسته دار فرانسوی (خرد شده)
  • کمپوت گلابی: 1 لیوان دسته دار فرانسوی (خرد شده)
  • شیر: 1 لیوان دسته دار فرانسوی
  • بستنی وانیلی: 1 لیوان دسته دار فرانسوی
  • خامه: به میزان دلخواه

مراحل طرز تهیه میلک شیک گلابی موز خانگی

اضافه کردن موز به میلک شیک گلابی بافت آن را غلیظ تر می نماید. میلک شیک گلابی و موز، یکی از نوشیدنی های بسیار مقوی و مفید است که برای ورزشکاران هم بسیار مناسب است. اگر رژیم لاغری دارید، بهتر است خامه را از دستور آن، حذف کنید.

مرحله اول: موز و گلابی را آماده کنید

در اولین مرحله از و گلابی، موزها را پوست بگیرید و به صورت حلقه ای برش بزنید. به میزان یک لیوان موز خرد شده کافی است. گلابی کمپوت شده را هم به چهار قسمت خرد کنید. موز و گلابی را بهتر است در یک پلاستیک زیپ کیپ بریزید و در فریزر بگذارید. هر چه مدت بیشتری میوه ها یخ بزنند، بهتر است.

در صورت تمایل انواع را می توانید از فروشگاه های زنجیره ای به روش تلفنی، حضوری یا اینترنتی بخرید.

مرحله دوم: مواد شیک را مخلوط کنید

بعد از یخ زدن گلابی و موز، آنها را به همراه بستنی و شیر، از فریزر بیرون بیاورید. شیر، موز و گلابی خرد شده را در مخلوط کن بریزید و میکس کنید تا میوه ها در شیر، پوره و حل شوند. سپس بستنی و خامه را به آن بیفزایید و دوباره هم بزنید تا به طور یکدست در کل میلک شیک پخش شوند.

در صورت تمایل را می توانید از فروشگاه های به روش تلفنی، حضوری یا اینترنتی بخرید.

مرحله سوم: میلک شیک گلابی را سرو کنید

در آخرین مرحله از طرز تهیه میلک شیک گلابی و موز با کیفیت کافی شاپی، مایه میلک شیک را داخل لیوان های سرو بریزید و روی آن را با کمی خامه فرم گرفته و چند حلقه موز و گلابی، تزیین کنید. یک نی یا قاشق بلند را در لیوان قرار دهید و میلک شیک گلابی را سرو کنید.

طرز تهیه میلک شیک گلابی مدل کافی شاپی (روش سوم)

مدت زمان آماده سازی مواد: 15 دقیقه

مدت زمان آماده سازی نوشیدنی: 5 دقیقه

مواد لازم برای تهیه میلک شیک گلابی با انبه

  • شیر: 1/2 لیوان دسته دار فرانسوی
  • گلابی: 3 عدد
  • انبه: 1 عدد میانه
  • آب کمپوت گلابی: 1/3 لیوان دسته دار فرانسوی
  • بستنی وانیلی (یا بستنی انبه): 1 لیوان دسته دار فرانسوی
  • خامه: به میزان دلخواه
  • عسل یا شکر: به میزان دلخواه

مراحل طرز تهیه میلک شیک گلابی کافی شاپی

در این روش از طرز تهیه میلک شیک گلابی، برای طعم قوی تر، به جای شیر می توانید از شربت گلابی بهره ببرید و بستنی را هم می توانید بستنی انبه به کار ببرید. اضافه کردن انبه هم بافت میلک شیک را خامه ای تر می نماید.

مرحله اول: میوه ها را آماده کنید

در ابتدا، برای درست کردن میلک شیک گلابی و انبه، انبه ها را بشویید و پوست بگیرید. هسته انبه را با چاقو، از مغز آن جدا کنید و انبه ها را به قطعات مکعبی کوچک خرد کنید. تکه های انبه را با گلابی های شسته و خرد شده، در فریزر بگذارید تا کمی یخ بزنند. شیر و آب کمپوت گلابی را هم در فریزر بگذارید تا نیمه منجمد شوند.

مرحله دوم: مواد یخ زده شیک را مخلوط کنید

بعد از اینکه مواد میلک شیک کمی یخ زد، آنها را از فریزر خارج کنید. انبه، گلابی، شیر و آب کمپوت گلابی را در مخلوط کن بریزید و آن را روشن کنید تا همه مواد را هم مخلوط و پوره شوند. هیچ تکه سالمی از گلابی و انبه نباید در میلک شیک وجود داشته باشد و میوه ها به صورت یکدست باید پوره شوند.

مرحله سوم: بقیه مواد شیک را اضافه کنید

در این مرحله، به مواد داخل مخلوط کن بستنی و خامه را هم اضافه کنید. اگر می خواهید بافت میلک شیک گلابی، رقیق تر باشد، میزان شیر یا آب کمپوت را بیشتر کنید و اگر شیک غلیظ تری می خواهید، میوه ها، بستنی و خامه را بیشتر در نظر بگیرید.

مرحله چهارم: میلک شیک گلابی را سرو کنید

در آخرین مرحله از طرز تهیه میلک شیک گلابی و انبه، طعم میلک شیک را بچشید و در صورت دلخواه کمی عسل یا دانه های شکر به لبه های لیوان اضافه کنید (این کار اختیاری است). شیک گلابی آماده شده را در لیوان بریزید و روی آن را با کمی و برش های انبه و گلابی تزیین و سرو کنید.

در صورت تمایل و را از فروشگاه های زنجیره ای به روش تلفنی، حضوری و اینترنتی می توانید بخرید.

طرز تهیه میلک شیک گلابی و آناناس (روش چهارم)

برای تهیه این میلک شیک گلابی، 3 حلقه کمپوت آناناس و 2 عدد گلابی را خرد کنید و در فریزر بگذارید تا یخ بزنند (هر چه میزان گلابی بیشتر باشد، میلک شیک طعم قوی تر می گیرد)، بستنی و شیر را به میزان یک لیوان با میوه ها مخلوط کنید. بستنی، شیر، آناناس و گلابی را با هم مخلوط کنید و بعد از یکدست شدن مواد میلک شیک، نوشیدنی را در لیوان سرو بریزید. روی میلک شیک را با کمی خامه فرم گرفته و ترافل های رنگی یا حلقه های آناناس، تزیین و سرو کنید.

سوالات متداول

با گلابی چی درست کنم؟

از گلابی می توانید در طرز تهیه میلک شیک گلابی، اسموتی گلابی، چیز کیک گلابی و و حتی و بهره ببرید.

از کدام طعم بستنی در طرز تهیه میلک شیک گلابی استفاده کنم؟

متداول ترین طعم بستنی برای استفاده در طرز تهیه میلک شیک، بستنی وانیلی است ولی می توانید از بستنی با طعم میوه های مختلف مثل بستنی انبه در تهیه میلک شیک بهره ببرید و طعم قوی تر یا مزه های متنوع تر را به میلک شیک اضافه کنید.

منبع: افق کوروش

به "4 مدل طرز تهیه میلک شیک گلابی کافی شاپی ساده و شکلاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 مدل طرز تهیه میلک شیک گلابی کافی شاپی ساده و شکلاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید